[Kecy]Automat

To <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "TNX" <webmaster zavinac novibra bod cz>
Date Wed, 3 Jan 2001 14:58:31 +0100
Organization Novibra Boskovice s.r.o.

Tak nam do prace privezli "novy" automat. Jsou v nem nejake susenky,
cokolady a piti. Pred chvili jsem se spolu stretli. Byl to docela pratelak.
Nejen, ze mi dal to, co jsem chtel a vratil drobne, ale vypadly z neho jedny
susenky navic. Po dukladne prohlidce bych rekl, ze ma nejlepsi leta za
sebou. Pravdepodobne se jedna o nejakou vyrazenou obludu, ktera svoji
nejslavnejsi eru prozila v nektere nemecky mluvici zemi. Usuzuju tak podle
napisu Bereit, ktery se na malou chvilinku objevil na displayi. Rekl bych,
ze bud chytil nejaky virus nebo nebyl pripraven na rok 2000. Na display
totiz pobihaji vsemozne znaky v dost chaotickem poradi. Casto je tam &, % a
@. Zejmena @ bych u automatu na par susenek necekal. :-)
To, ze mi dal dvojnasobek susenek zase muze byt problem s rokem 2000. Asi si
rika, ze v roce 01 nezila ani jeho prababicka - elektricka kamna a nemuze se
s tim vyrovnat, tak vyhazuje o nejakou tu susenku navic. Kazdopadne po
prvnim kousnuti do susenky mam pocit, ze ten rok 01 nemusel byt az tak
nerealny.

TNX
Jan Kovar
Novibra Boskovice s.r.o.