Re: Ceska televize Bylo: [Kecy]bajka

To <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "TNX" <webmaster zavinac novibra bod cz>
Date Wed, 3 Jan 2001 15:30:26 +0100
Organization Novibra Boskovice s.r.o.

Me se ta saskarna kolem televize nelibi. Prijde mi, ze zlodeji krici:"Chytte
zlodeje." Vseobecne bylo znamo, ze US ma v televizi velky vliv. Najednou,
kdyz by o ten vliv mohli prijit, tak se zacinaji ohanet demokracii.
Popravde me je jedno, kdo tam bude, pac se na televizi stejne nedivam a na
CT uz vubec ne. Ale jednou jsou tu nejake zakony a ty plati, resp. by mely
platit pro kazdeho. A pokud se to nekomu nelibi, tak v roce 2002 jsou dalsi
volby. A pan prezident zacina taky senilnet. A Hodace nemam rad. Ale ne
proto, ze byl tak narychlo zvoleny a protlacil ho kdovi kdo (no asi ODS s
CSSD). Me se nelibi, ze by mel delat tak vyznamnou funkci jako je reditel
Ceske televize a neumi si udelat poradek. Ja proste nechapu, proc blokuje
vysilani a vysila takove kraviny, ze vyzyva kdekoho k naprave situace. Fakt
nechapu. Tak jednou je reditel ceske televize a at mi nikdo nerika, ze by
nenasel nejakou ochranku, ktera by nevynesla stavkujici z budovy a uz by je
tam nepustila. Urcite by za to chteli min penez nez o kolik prisla CT
vzhledem k tomu, ze nevysilala. Ale kdyz si neni schopen pradit, tak by mel
jit do prd*le a ne na ridici pozici.
A prijde mi, ze lide, kteri nemaji s televizi nic spolecneho, ale vsemozne
bojuji za udrzeni demokracie v televizi jsou padli na hlavu. Nebo vy snad
vite, kdo v televizi je privrzenec ktere strany krome reditele? Vime vsichni
prd. Prestavte si situaci, ze by tataz skupina zacala stavkovat za udrzeni
demokracie, protoze tam maji velky vliv komuniste. Stejne by nikdo nevedel,
jestli je to pravda nebo ne, ale zacalo by totez divadlo. Proste ten kdo
prvni obvini toho druheho, ten vyhraje. Je to jak z filmu Southpark.
Obvinime Kanadu, ze nase deti mluvi sproste kvuli jejich filmum, nez nekdo
obvini nas, ze je nehlidame a nechame je chodit na nepristupne filmy. A
jestli ma byt televize skutecne mimo politicke strany, tak co tam delal
Ruml? Jak je mozne, ze travil den i noc ve verejnopravni televizi a nechaval
se fotit s Veckama? Proto posilam do haje kazdeho, kdo za mnou prijde, abych
podporil ty ci ony. Tady o zadne udrzeni demokracie nejde, tady jde jenom o
vliv a o to, ze volby jsou za dverma. A my jsme jen trapne figurky.

TNX

P.S. Jeste, ze mam dobrou naladu, jinak by bylo kazde druhe slovo sprosta
nadavka. :-)