Re: [Kecy]Automat

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
Date Wed, 3 Jan 2001 16:43:51 +0100 (CET)

> To, ze mi dal dvojnasobek susenek zase muze byt problem s rokem 2000. Asi si
  A to ja zas jednou prepral telefonni automat na Slovensku u posty v
Tatransky Lomnici. Volal sem do Prahy, takze kapsa plna minci. ;-) Zvednul
sem sluchatko, slysim tutuuutuuu, taxem vlozil minci a to byla hnedle
chyba. ;-) Nejka sem zadal blby cislo a neslo to, tak sem zavesil a pak
sem slysel jak ta mince cestuje smerem k takovy ty kapsicce dole a pak tuk
a bylo.
  Meli tam takovej zajimavej patent. Mince upadne do takovy komurky a ta
ma dvirka, ktery se otviraji dovnitr...takze kdyz ta mince upadne blbe,
tak ty dvyrka dovnitr nevtlacite...no a pak tam zustane. ;-) Pak pride
dalsi clovek, necha se nachytat a pak uz to nejde otevrit vubec a pak uz
je ta kapsicka tak narvana, ze uz je to proste nemozny jakkoliv vypacit.
Toz sem sel do jiny budky a tam to dopadlo dobre...zejmena pro to, ze
poucen z predesleho pristroje jsem nejprve overil funknost navratoveho
vyklopneho zarizeni s podpurnym systemem pro zadrzovani minci jeho cvicnym
pouzitim s maketou slovenske meny. Test probehl v poradkua tak jsem presel
do druhe faze a i ta-telefonovani-dopadlo vyborne, takze jsem byl
spokojen...
  Jenze to bych nesmel bejt ja, abych si to pak nenchal projit hlavou.
Totiz...na tom Slovensku varili uplne silene dobrou varenou kukrici a tu
ja proste miluju...pak sem si tak v hlave predstavil tu minci, pak tu
kukurici, pak mi tam vypadla ekvivalence a bylo to jasny...aby si za moje
prachy ten automat koupil kukurici, kterou bych si moh dat ja, tak to teda
ne. :-)
  Jak se mi hruba sila a nasili prici, tak sem k nemu prisel a zacal
tlacit na ty dvirka. Precijen, kdyz de vo prachy, neznam automat. ;-)
Myslenka byla takova, ze se mince nadzvednou, jedna se protahne spodem a
pak uz to pude v pohode. No a jak sem tak soustavne vyvijel newtony a
menil jejich intenzitu, tak to najednou povolilo a lup ho...vypadlo na me
celkem asi 80 korun, takze celkem zhruba osminasobny zhodnoceni vkladu.
;-))
  Napadlo me, ze ze si tam esteneco ulozim, ale pak sem si rikal, ze
nesmim bejt nenazranej. ;-)) Muzu vam rict...jak ja byl pak nazranej...az
hamba. Ja se totiz rozhod, ze co sem tomu automatu vyrval z ty jeho
nenasytny huby, to proste prosustruju za kukurice...aspon sem si tak
vynahradil to zraneni, ktery se mi prihodilo, kdyz ty vyklopny dvirka toho
automatu povolily. :-(
            Roumen

For more information about me use:http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra