Re: [Kecy]Automat

To "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>, "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From Ondrej Tuma <tuma zavinac ark bod cz>
Date Wed, 03 Jan 2001 17:25:07 +0100

  A to ja zas jednou prepral telefonni automat na Slovensku u posty v
Tatransky Lomnici. Volal sem do Prahy, takze kapsa plna minci. ;-) Zvednul

Jedna kamaradka si pred par lety kupovala na hlavnim v Praze listek u automatu za mince. Tehda stal do 20km nejak do 10 korun, takze vhodila prislusnou minci a automat se rozhodl jeste neco vratit (snad dvojkorunu) no a misto ni vypadla kovova padesatka. Kamaradka byla docela happy, ja ziral, protoze me ten automat nic nedal :-(( a tak jsem se tak nejak cejtil osizenej, ze jako nic a uz si nevzpominam, jak jsem se pokousel ho premluvit aby jeste pustil chlup...ale nedal :-(( Ale byla z toho tehda docela vesela situace jeste mnohdy vypravovana...

a par starsich, pro zmenu neco ftipneho...

Ondrej