Re: [Kecy]Christmas Rum-Cake

To rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
From Ivo Oprsal <io zavinac karel bod troja bod mff bod cuni bod cz>
Date Mon, 12 Feb 2001 13:08:38 +0100 (MET)
Cc KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz

> ale ted uz vazne,
>
> Jak jsem chtel delat vanocni dort.
> Bylo 23.12.
> Nasel jsem nekde v novinach, tehdy cerstvych navod na original chrismas
> cake,
> tak jak ho delaji v Anglii. Uz jsem o tom hodne slysel a cetl.
> Pry je to dobre.
> Zacal jsem tedy hledat po byte v receptu popisovane ingredience atd. atd.
>
> kreteni...
>
> Na druhe strance novin bylo napsano, ze se to ma nechat 3 nedele ulezet!
> Ani me nenapadlo si to napred precist cele.
> [...]
hele, becha na anglicke kejky, je to nekdy docela shit. nezapomen, ze umi
delat caj, ale jidlo radeji od francouzu.
andlicky christmas pudding byla jedne ze 2 nejhoirsich veci, co jsem kdy
zkusil. Ta druha je japonska koule z fazoli, soji, orechu, oleje ..., ...,
...,
FUJ