Re: [Kecy]kdo vi?

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Tue, 26 Dec 2000 15:31:55 +0100

Ahoj vsem,

Jestli to neprestehovali, tak je to na nasem (cz) uzemi kousek od hranice s
Polskem.
Pamatuji si na to matne, uz je to 30let co jsem tam byl naposled.
Vim jen, ze jsme tehdy nadavali na horskou prirazku.
Mineralka tam stala 5Kcs a dole byla za korunu :-)
Krasny den!

jorych