[Kecy]Den obnovy.

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Mon, 1 Jan 2001 10:35:16 +0100

Krasny  Den  obnovy  samostatného  ceskeho  statu.
(To jsem si nevymyslel, ale je to oficialne dany statni svatek
odsouhlaseny parlamentem a senatem.)

Tak, a je to tady.
Hned po ranu me na prechodu malem srazil taxikar, asi to jeste nevi, ze je novy
zakon.
V autobusu jsem platil namisto 8 korun deset a byl jsem docela rad,
ze se tam netopilo a byla tam zima jako v psirne. Asi by to stalo 15 nebo vice,
kdyby se topilo, tak jsem byl radeji ticho.
V praci jsem hned dostal po hube, ze kourim a ze novy Zakonik prace
to zakazuje. Myslel jsem, ze si zakourim o pulhodinove prestavce,
ktera je taky nova a neplacena ! Ta se vsak nekona, ze pry je to blbost,
ze bychom se nestihli vystridat.
Tak nevim, asi se z tech zakonu jednou vsichni pose....
Hlavne, ze je mame, dodrzovani se uz nejak upravi podle potreb.
Pravni stat nevybudujeme a do EU nas nevezmou.
Alespon budou mit duvod :-)
Pracovni dobu odedneska pocitame na minuty a hezky od nastupu na pracoviste.
Jeste, ze mam na stole dva pocitace. Musim si napsat nejaka makra
do Excelu, ktera se o vsechno postaraji. Mam uz to vymyslene.
Odectu 2x cestu od ctecky na vratnici pres satnu na pracoviste a bude :-)

Skoda, ze ten Den obnovy je jen jeden, to se pak neda stihnout.
Kdyby jich bylo vice, mozna uz by to bylo davno vsechno obnovene :-)

Krasny Novy rok, nove stoleti a nove tisicileti (toto leti :-)) vsem.
A az doma zapnete neco na elektriku, tak si vzpomente
na me, ja to tady vyrabim, pro vas pro vsechny a s laskou a ve svatek.
(Ave Cesar a ve svatek :-))
Mozna zrovna ten elektron co se prave nyni zmenil v obrazovce Vaseho monitoru
na foton a vletl Vam do oka, byl od nas :-)

TC
jorych