[Kecy]Nove tisiceleti?

To <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "TNX" <webmaster zavinac novibra bod cz>
Date Tue, 2 Jan 2001 09:22:13 +0100
Organization Novibra Boskovice s.r.o.

Vsimli jste si, jak kazdy pripomina, ze je nove tisiceleti? Pripada mi to,
jako by tim kazdy chtel demostrovat svoji inteligenci. A pritom mam pocit,
ze ne kazdy chape, proc by jako melo byt az ted. :-) Taky proto jsem zacal
tvrdit, ze nove tisiceleti zaclo uz loni. Kdyz uvedu argumenty, tak v tom
chudaci pak maji dobry zmatek. :-) Kazdopadne, at uz mate nove tisiceleti
ted nebo loni, tak preju hezky novy rok. At se vam vsem dari.

TNX
Jan Kovar
Novibra Boskovice s.r.o.
webmaster zavinac novibra bod cz