Re: [Kecy]Christmas Rum-Cake

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Fri, 9 Feb 2001 16:44:23 +0100

Ahoj,
ale ted uz vazne,

Jak jsem chtel delat vanocni dort.
Bylo 23.12.
Nasel jsem nekde v novinach, tehdy cerstvych navod na original chrismas
cake,
tak jak ho delaji v Anglii. Uz jsem o tom hodne slysel a cetl.
Pry je to dobre.
Zacal jsem tedy hledat po byte v receptu popisovane ingredience atd. atd.

kreteni...

Na druhe strance novin bylo napsano, ze se to ma nechat 3 nedele ulezet!
Ani me nenapadlo si to napred precist cele.
Kdyz to vyjde den pred vanocemi, tak jsem si myslel,
ze je to neco jako nase vanocni cukrovi :-)

Tak asi zase priste, ale uz napodzim...

Krasny den!
jorych