Re: [Kecy]anglicky

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
Date Wed, 10 Jan 2001 11:04:34 +0100 (CET)

> Nevim, jestli statistiky funguji, ale musel jsem se nad tim zamyslet.
Jestli nekdo mate KDEcka dvojky, tak tam je bezva programek, kterej se
menuje amor. Je to takovej xicht (nebo tucnacek a tak (podle toho, co si
nastavite)) a ten vam leze po vokynkach a ruzne votravuje. ;-) A kdyz si u
nej zapnete tipy, tak ma takovy ruzny prupovidky a ruzne radi. No a prave
co se tyce statistik, tak mi nekolikrat povedel, ze:
  "Podle nejnovejsich statistickych pruzkumu, je 60% vsech statistickych
   pruzkumu k nicemu." B-)))

> V praci se setkavam asi se sto lidmi a kdyz si vezmu
> statisticke udaje, tak by tu meli byt 4 homosexualove.
U nas mame tak asi 0.6 homosexuala. Odhaduju, ze mu asi bude nejaka cast
tela chybet, kdyz neni celej...jen si netroufam odhadnnout ktera. B-)
   Inu...statistika...
           Roumen

For more information about me use:http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra
New pictures added.