[Kecy]CT

To "Kecy" <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Robert Polacek" <r bod polacek zavinac skodanet bod cz>
Date Tue, 9 Jan 2001 13:44:21 +0100

Hodaceska televize uvadi "Autorizovany program pro autorizovane divaky
autorizovane televize":

5:59 Dobre rano
Primy prenos z ranni toalety GR CT

6:59 Dobry den
Pozdravy spratelenych televiznich stanic (Pchjong-Jang TV,
Chinavision, Svobodna Kuba)

8:25 Kouzelna skolka
Ucime se abecedu: C jako cenzura

9:00 HOVNO (HOdacovi Verni NOvinari)
Autorizovane zpravy

9:05 6 medvedu s Cibulkou
Usmevny film o zpravodajskem tymu J.Bobosikove

10:30 Temno
J.Hodac v hlavni roli historickeho filmu na motivy romanu A.Jiraska

12:00 HOVNO (HOdacovi Verni NOvinari)
Autorizovane zpravy

12:10 Sama nejen doma
Nestranny autoportret moderatorky D.Zimove

13:00 Chcete me?
Diskusni porad GR CT se zamestnanci CT

13:45 Vynalez zkazy
Dokument o vzniku Rady CT

14:20 Hledani ztraceneho casu
K.Caslavsky uvadi neautorizovane porady

14:45 Sportovni ozveny CT
J.Hodac a jeho oblibene sporty: vykopana, poUEach, skoky do funkce a
cenzorsky petiboj

15:30 Tele tele
Moderatorska show D.Makrlikove

16:00 HOVNO (HOdacovi Verni NOvinari)
Autorizovane zpravy

16:05 Lisaci, Mysaci a Sibenicak
Cesky film pro deti (2000). V hlavnich rolich Rada pro rozhlasove a
televizni vysilani, Rada CT a J.Hodac

17:30 Kolotoc
Akcni serial o vymenach reditelu Ceske televize

17:55 Predpoved poradu
Aktualni odhad zitrejsich autorizovanych poradu

18:00 Vecernik
Autorizovany porad volne pripominajici zpravy

18:15 Becko
Talk-show. DneUEni tema: Tri dni ma vyhanali, este ma nedostali...

19:00 Vecernicek
Bob a Bobosik

19:15 Udalosti
Nejnovejsi autorizovane informace schvalene GR CT

19:25 Sdeleni GR CT
Cerna pulhodinka s bilymi titulky o boji proti neautorizovanym
informacim

20:00 Tricet pripadu majora Zemana (31/30)
Rukojmi z Kavka Vista.
Cesky krimiserial (1973-2000)

21:05 S politiky netancim
Talk-show GR CT na tema: Popiram, xe bych byl homosexual

21:35 Nevyjasnena umrti
Duvera divaku v CT (*1993 - ?2000)

22:00 Udalosti plus
Autorizovane informace

22:15 Hellraiser IX
Americko-cesky horror (2000). Dotkni se televizni krychle a moralne
zemres!

23:55 Udalosti ve svete
Aktualni autorizovane zpravy spratelenych televizi (BagdadTV, Muamar
studios of Tripolis, Belarus TV)

0:05 Pericko
Eroticka show. Dnesni tema: Jak vyjebat s divaky

0:50 Neobjektiv
Souhrn autorizovanych zprav predchoziho dne

1:05 Usmevy J.Hodace (17/20)
Cesky sci-fi serial (2001)

1:50 Okres na severu (1,2/13)
Oblibeny cesky serial (1980) o prikladnem direktivnim rizeni

3:40 Mnam aneb Varecka
Smaxime, dusime, propoustime s J.Bobosikovou

4:10 Plesaty se zavazky
Rodinny serial s J.Hodacem v hlavni roli

4:40 Cerne ovce
GR CT predstavuje nove spolupracovniky

(Bez zaruky)