RE: [Kecy]anglicky

To kecy zavinac power bod feld bod cvut bod cz
From josef bod forter zavinac ct bod cz
Date Wed, 10 Jan 2001 11:16:56 +0100

> U nas mame tak asi 0.6 homosexuala. Odhaduju, ze mu asi bude nejaka cast
> tela chybet, kdyz neni celej...jen si netroufam odhadnnout ktera. B-)
>    Inu...statistika...
>            Roumen

Coz mi pripomina onen staricky detsky vtipek, ktery pravdepodobne vsichni
znate, ale co kdyby:

   Bezi po ulici horda deti a na rohu malem porazi starsiho pana. Toho
jejich spech zaujme:
   "Kam se tak hrnete, deti?"
   "K Novakovum - narodilo se jim dneska ctvrte dite, tak se honem bezime
podivat!"
   "A proc ten spech? To jste jeste nevideli dite?"
   "Kdyz my jsme se ve skole ucili, ze kazde ctvrte dite na svete je
Cinan!"

Takhle si to pamatuji z doby pred asi dvaceti lety, takze (zaplatpanbuh)
nevim, jaka by ta cifra byla dnes... ;o)

Josef