[Kecy]Zlepsete si naladu...kupte si kupon...

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
Date Mon, 8 Jan 2001 11:58:07 +0100 (CET)

  Vona teda nalada je posledni dobou spis dole, takze mi pak udela radost
i naprosta pitomost. Toz si poslechnete, co se mi povedlo v patek. Je to
teda zase nejaky dlouhy, tak sorry...ja uz s tim snad priste neco
udelam...
  Stojim si tak na nastupisti v metru na Andelu a ctu si tam takovy ty
informace pro cestujici. Ze na Karlaku se nebude moct vylejzat ven (to se
tam ty lidi asi budou hromadit) B-) a ze nemame stat fronty na kupony. Pak
tam byl nejakej datum 7.ledna. Ted to asi nikdo nechapete...no ja to taky
este nechapal, tak se vzijte. :-) No jak mi tak postupne zapalil tu jeden
mozkovej zavit, tu druhej...mozna zapnul i treti, ;-) tak najednou (asi po
deseti sekundach) mi to doslo.
  Ted to zas musim vysvetlit. Ja totiz posledni dobou nejak nestiham
sledovat cas. Zrovna sem psal Labemu, ze sem pred Vanoci v kalendari
zjistil, ze ho mam porad votocenej na listopad. ;-) No a tohle je
totez...najednou mi tak doslo, ja vam nevim co me to popadlo, ze je uz
vlastne leden. ;-) Pak me tak nejak napadlo, ze bych si mel jit koupit
kupon (to zirate, jak mi to zapaluje, co? (ja jak to rozjedu, tak se to uz
nezastavi)). ;-) No a protoze mam vzdycky pocit, ze na tom mym xichtu hned
kazdej pozna, ze vlastne jedu nacerno, tak sem se rozhod tak ucinit co
nejdriv.
  Asi sem vlozim malou vsuvku...sem si posledni dobou vsimnul, ze vzdycky,
kdyz chci neco napsat, tak nejdriv napisu stranku vo uplne necem jinym,
nez co sem puvodne chtel napsat. ;-)) Tak doufam, ze se nezlobite... Ja
radsi este shrnu obsah predchozi strany: Rozhodl jsem se, ze si koupim
kupon do legitky. B-))
  Toz sem prolez Kotvu (kam sem vlastne puvodne jel) a pak sem sel pesky
na Florenc k vokynku a tam sedela nejaka pani...moje obet. :-) Otevrela
vokynko, ja ji prostrcil legitku a zacal strachat po prachach. Vona
mezitim vytahla starej kupon, vorazitkovala a utrhla novej. Tak sem
polozil do vokynka (vokynko...takovej vyrez asi 5x2cm) prachy a vsim sem
si, ze tam DESNE (ale fakt desne) profukuje vitr a to smerem dovnitr. Tak
sem ty prachy drzel prstem, az dokavad si po nich ta zenska nesahla, pak
sem je pustil. Ona prevzala prachy a plozila legitku a na ni novou znamku.
  No a ja natah ruku a chystal se pridrzet znamku, jenze vona ucukla moc
brzo a vzzzuuuuuuuu...znamka vlitla dovnitr. ;-) Ted zenska zacala rejdit
vocima, cucela pod stul, na zem...vzude mozne...do ted este pohodicka,
jenze pak najednou na me strasne zarvala:
  "Proc to nechytate, kdyz vidite, ze vam to podavam?!!"

  Jak rikam, nalada posledni dobou nic moc a tohle mi teda moc nepomohlo.
Pomalu se zase blizila deprese, ze sem nejnemoznejsi na svete (kdyz ani
nechytnu znamku, kdyz vona mi ji podava).  Nahle ji vsak nasla a podala mi
ji znova, tentokrat se to povedlo...deprese zmizela... Ovsem vterina moji
pomsty mela teprve prijit. B-)) Najednou takovym mirnejsim hlasem povida:
  "Podejte mi ji este na chvilku, ja vam na to zapomela dat razitko."

  Moje zpomaleny mysleni mi v tu chvili este nedovolilo sesnovat
straslivou pomstu, ale kdyz sem tam tu znamku polozil a videl sem, jak se
po ni natahuje, tak sem proste neodolal...s kamennou tvari a zeleznymi
nervy sem vyckal do 4 tisicin milisekund pred tim pravym okamzikem k
zasahu a znamku pustil...vzzzzuuuuuuu...a byla uvnitr... ;-)))) To bych
ani nebyl ja, kdybych se v tu chvili nepremoh a velmi vyjimecne nezacal
rvat. Ani nevim, jak me tak najednou napadla ta bajecna veta:
  "Kurnik! Proc to sakra nedrzite, kdyz vidite, ze vam to podavam?!!!"

  Naladicka mi vydrzela pres celej vikend...ted premejslim, koho servu
dneska. B-))
     To byla blbost, co? :-)))
          Roumen

For more information about me use:http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra