Re: [Kecy]Zlepsete si naladu...kupte si kupon...

To <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "TNX" <webmaster zavinac novibra bod cz>
Date Mon, 8 Jan 2001 12:17:34 +0100
Organization Novibra Boskovice s.r.o.

>   Naladicka mi vydrzela pres celej vikend...ted premejslim, koho servu
> dneska. B-))
>      To byla blbost, co? :-)))
>           Roumen

Romene. Co mi to delas? Ja jsem v praci jediny clovek, kdo pouziva e-mail i
jinak nez pracovne. Jediny clovek prihlaseny do kecu a jediny clovek, ktery
se tu chechta na monitor. Jeste chvili a zavolaji mi sanitku, ktera nehouka.
Tohle me fakt pobavilo. Skoda, ze tu nemame v Boskovicich MHD. S chuti bych
si sel koupit kupon. :-)

TNX