[Kecy]chtip

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From Ondrej Tuma <tuma zavinac ark bod cz>
Date Mon, 08 Jan 2001 11:43:52 +0100

> Manzelka: Moje maminka ma dneska narozeniny!
> Programator: A kolik pak ji je?
> Manzelka: No 64.
> Programator: Takove kulate vyroci!

tak tenhle mi pripomel vcerejsi situaci, ta byla jeste lepsi! Kamarad (ahoj, jaxe mas? - on je take v tomhle seznamu, pozn. odesilatele :-)) mel narozeniny a ty byly teprve super kulate !!! protoze binarne mu bylo 11111 :-)))) /coz jaxi vetsina z vas - take deformovanych - okamzite overila, je jinak prvocislo tj. vzdy "nekulate"/

To me evokovalo k prepoctu svych pristich narozenin do binarni a hexadecimalni soustavy, neb i 27 se mi zda jako vek naprosto nevhodny oslavy. A hle - symetricka pyramida 11011 je hnedka lepcejsi :-)))

No, tak ja radsi zase zalezu, to nebylo zas' tak vtipny....:-))

Ondrej