[Kecy]Silvous...

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
Date Tue, 2 Jan 2001 10:20:50 +0100 (CET)

Ba ze...pro me je Silvestr den jako kazdej jinej. Proste po vecernicku
vykoupat, zasypat, prebalit a spat. B-))
Ja mam ze Silvestra jako vzdy plno zazitku...nejsilnejsi byl asi se
sampanem ze dne po. Jako abstinent klasicky oblibena Rubby Bobble s
ruznymi
prichutemi. Kdyz doslo na broskev (peach), tak jako vzdy sem k nemu
znalecky pricmuchnul a protoze samozrejme sem absoulutne a neuveritelne
ftipnej, ze...uchuchu... ;-) tak sem ftipne poznamenal, ze ma takove
zvlastni aroma a dodal sem...uchuchu...ze ma "Peach aroma" (pro neznale
[pi:c aroma]")...ochocho...jak ftipne. Co me ovsem odbouralo byla
poznamka, ze kdyz se ta mezera posune jinam, ze to spojeni ziska uplne
jiny vyznam. To se teda musim priznat, ze sem se z toho sbiral hodne
dlouho. B-)))
Nacez bylo na moji segru vytazeno, ze tuhle na meho synovce zarvala
nevychovne:"Picaj"....rozumej "Pij caj". ;-) Tak sem svagra uklidnil, ze
mohlo bejt hur...mohla tez zvolat klasikovo:"Pij!"
   To jen tak aby rec nestala ;-)
        Roumen

For more information about me use:http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra