Re: [Kecy]Silvous...

To "Kecy" <Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "pivovar" <pivovar zavinac home bod com>
Date Tue, 2 Jan 2001 11:08:14 -0600

> Nacez bylo na moji segru vytazeno, ze tuhle na meho synovce zarvala
> nevychovne:"Picaj"....rozumej "Pij caj". ;-) Tak sem svagra uklidnil, ze
> mohlo bejt hur...mohla tez zvolat klasikovo:"Pij!"
>    To jen tak aby rec nestala ;-)
>         Roumen

No vyborny a radim nepouzivej ceske slovo fakt v anglictine
kdyz budes muset tak pouzij de- facto (defakto)
;-)))))

dal jsem nove fotky na tu svoji stranku jsou v shoebox
je to ze vserejska byli jme na niagare prima zabery jesli mate radi snich a
led.
http://communities.msn.com/pivovarshome/
ICQ 39233146