Re: [Kecy]z gentlemana

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Sat, 6 Jan 2001 00:28:23 +0100

>Cyklisticke prilby jsou pro lyzovani nevhodne, nebot nechrani zadni cast
>hlavy a pri padu mohou poranit zatylek - pri padu z kola ne? *

HAHA, to mi pripomelo jak jsme dostali nove krasne hasicske prilby.
Dali nam je se slovy:"...tech si vazte, byly tuze drahe, jsou specialni,
ve tme sviti, jsou zarupevne atd. atd."
Myslel jsem, jak o nas zamestnavatel dba.
Pouzivame je pri cisteni zhavejch zbytku popela v kotli,
obcas to vybuchne a popalilo to nekolika lidem oblicej.

Nedavno jsem byl na skoleni u hasicu, chlubili se s novou
vyzbroji a vystroji. Meli i pekne nove prilby.
Ptal jsem se, jestli to neni zbytecny prepych.
Do roka mit 2x novou prilbu.
Odpovedeli mi:"Ty stare jsme museli dat pryc,
ten rantl na zadni stane prilby zlomil nekolika kolegum
krcni obratle, kdyz byli v akci."

Tak nevim, asi zase budu chodit do akce bez prilby.
Premyslim co je lepsi, koukat si na zlamany obratle
anebo nevidet ze mate obratle vporadku.
Prmyslim na co jsou potreba krcni obratle, kdyz nemate oci?
Kdyz se otacim za zenskejma, tak proto, abych je videl :-)
Navic, oko je parovy organ a mam 50 na 50 sanci, ze jedno
vydrzi.
Potom bych mohl delat kousky jako pritel Vaclav,
ktery mel jedno sklenene a chlapi mu do telefonu
rikali, kdyz potrebovali neco zkontrolovat na zarizeni:
"Vaclave, prosimte, hod tam na to voko!"

V pripade, ze bych prisel o obe, musel bych se naucit
Braillovo pismo, no, a pak bych si kupoval rohliky s makem.
Ze je pry na kazdem jina pohadka :-)

Krasny den!
jorych