Re: [Kecy] Falešnej pojišťovací agent
To |
kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz |
From |
Ladislav Dobiáš <Lada zavinac Dobias bod info> |
Date |
Sun, 23 Jul 2023 22:02:38 +0200 (CEST) |
User-agent |
Alpine 2.21 (DEB 202 2017-01-01) |
Ahoj,
koukám, že nějak nečtu kecy, a je tu milion nových zpráv :-)
Také mi nějaký falešný agent volal (nevzal jsem to), a
poslal mi SMS s emailem i jménem. Na webu jsem si našel jeho
stránku: https://www.generaliceska.cz/poradce-petr-zahradnik
Tož, dobře to mají zorganizované, umí i vytvářet stránky na
cizí doméně :-)
Nevím, co by mi mohl chtít - nadávno jsem u nich zrušil
pojištění odpovědnosti, protože to jsme sloučili s
pojištěním bytu. A ještě tam mám nějakou investiční pojistku
na 10000 nebo tak něco a na tu nechci šahat, ať je zajištěná
rodina kdyby něco, že...
Zdraví
Láďa
On Tue, 27 Jun 2023, Pavel Dvořák wrote:
Hm, taky mam jednu takovou. Hoodne starou, komunisticou, uzavřenou s tenkráte
jedinou pojišťovnou co existovala. Asi na 15000. Ve starých korunách. Taky ji
nechávám žít, ale zase, nic moc by mi nepřinesla, kdyby něco.
Howgh
Kejml
-----Original Message-----
From: kecy-bounces zavinac dali bod feld bod cvut bod cz [mailto:kecy-bounces zavinac dali bod feld bod cvut bod cz]
On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, June 27, 2023 10:14 AM
To: kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
Subject: [Kecy] Falešnej pojišťovací agent
Ahoj vespolek.
Jeden zážitek ze včera, respektive začalo to už v pátek.
V pátek mi zazvonil telefon (já jel v autě) a že prej česká pojišťovna,
dneska generali a že mají nějakou změnu v obchodních podmínkách a že by si
rádi dimluvili schůzku a tak. Já říkám, že jsem v autě a tak moc nevidím do
kalendáře a že má zavolat ve dvě, to bude lepší.
Skutečně zavolala téměř na minutu přesně ve dvě a hned že si tedy potvrdíme
tu schůzku co jsme se domluvili na pondělí odpoledne, že pán má nějaké
pochůzky nedaleko a že tedy přijde v 18:30 k nám domů. Já na to, že jsme si
nic nedomluvili, že jsem jí předtím řekl, že u sebe nemám kalendář a tak že
se nechci domlouvat. Ale že teoreticky v to pondělí pán může přijít. Že si to
tedy zapíšu a ať mi řekne kdo přijde a jaký má kontakt. Řekla jméno a že
neví, jakej si pán zrovna vezme na cestu telefon, protože jich má víc. Tak
jsem si do kalendáře napsal jméno a poznámku "nebavit se". A celé jsem to tak
nějak nechal. Trochu mne překvapilo, že se neptali na adresu ani nic takového
a že mají spojené jméno, telefon a adresu. To není moc běžné.
V pondělí volala paní v 18:39, že se malinko zdržela a jestli může tedy
přijít, že dorazí za 5 minut. A skutečně dorazila. Dorazila na správnou
adresu, což mne překvapilo (na ulici existuje barák, kterej má obráceně číslo
popisné a orientační, já jsem ten extrém, kterej má malé číslo popisné a
velké orientační, protože bydlím ve starém baráku na konci ulice a tomu nikdo
nechce věřit).
Tak jsem paní přivítal a posadil do zahradní židličky hned za vrátkama a
říkám, že jsem čekal pána. Řekla že pán je nemocnej a že to vzala za něj. A
že prej jestli mám připravené ty smlouvy. Tak jsem jí řekl, že smlouvy
připravené nemám, že se mi to nezdálo důležité a nikdo to nikdy nechtěl. Ale
že vidím, že má u sebe počítač a že se může podívat tam. Na to začala tvrdit
něco o tom, že GDPR a že moc nemůže. A že jestli mám alespoň variabilní
symbol, jak posílám platby. A já zase že ten taky nemám, protože žádné platby
neposílám. To jí moc nesedělo, tak jsem jí řekl, že mám tu pojistku, kde se
zaplatí hodně na začátku a pak už se neplatí nikdy nic. Což ona vůbec neznala
a komentovala to slovy, že to asi muselo bejt hodně peněz. Já jí řekl, že
pojišťovny se vyznačujou tím, že dokáží rozeznat "hodně" a "dávno" přecházet
mezi tím. A že tedy co mi vlastně chtěla říci.
A ona, že se změnily kategorie zdravotní způsobilosti a že vlastně přestala
existovat dvojka a nově je možné používat plnění z jedničky, když jsem
předtím byl ve dvojce. To se mi zdálo k věci, někdy v minulosti jsem byl ve
dvojce, jako asi každej, kdo nosil brejle a víc se hrnul na školu a méně do
práce (a na vojnu). Nicméně to bylo méně "dávno" než jakákoli moje pojistka u
české pojišťovny. A tak jsem paní řekl, že to je hezké, ale že na jejich
pojistkách jsem v jedničce a tak si asi nemáme co říci a že jestli nemá ty
smlouvy, tak to bude těžké. Zase zablekotala něco o GDPR a tak, tak jsem jí
poradil, aby si to připravila a ozvala se později. Tak si na mne vzala mail a
odešla, že se ozve.
A já jsem smutnej, že jsem nepřišel na to, co mi vlastně chtěla. Nevíte, kde
je zakopanej pes? Byl to nějakej lovec z nějakého OVB? Nebo co se tak mohla
pokoušet dostat? Použila celkem drahou metodu kontaktu, přijít za mnou osobně
jí muselo stát minimálně hodinu času a dostat za hodinu jeden mail, to je
dost slabá výtěžnost. Navíc už předem měla adresu a telefon (né že by to
nebylo na každé druhé zásilce z webshopu, takže se stačí rozhlédnout po
schránce), takže nějaké povědomí o vytěžování informací mít musela.
Nemá někdo nějaké info, o co jsem přišel?
Díky
Jindra
Partial thread listing: