[Kecy] Falešnej pojišťovací agent


To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Pavel Dvořák <dvorak zavinac netart bod cz>
Date Tue, 27 Jun 2023 13:54:23 +0200
Dkim-signature v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed; d=netart.cz; h=message-id :date:mime-version:subject:to:references:from:in-reply-to :content-type:content-transfer-encoding; s=manager64; bh=nFm9cjd /lrGqRzMZtA+O2MsEuw4=; b=SaGhiAxRuY2sznBCWdflnou1v1ip3cEfhSSvvSF UFkVifSOd4GuBaLqO9p53iMtWbVJkYt9dZt+cbS06U2AMB4AkSgTGsvrWSc22CDm dN+NtHOS2tD7kiLUBCmehZGO0mCqQKIbzlygm4Euyb8m4BpHHiKrqJcl9xd9iYH5 6NQk=
User-agent Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101 Thunderbird/102.12.0

Hm, taky mam jednu takovou. Hoodne starou, komunisticou, uzavřenou s tenkráte 
jedinou pojišťovnou co existovala. Asi na 15000. Ve starých korunách. Taky ji 
nechávám žít, ale zase, nic moc by mi nepřinesla, kdyby něco.

Howgh
Kejml


-----Original Message-----
From: kecy-bounces zavinac dali bod feld bod cvut bod cz [mailto:kecy-bounces 
zavinac dali bod feld bod cvut bod cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, June 27, 2023 10:14 AM
To: kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
Subject: [Kecy] Falešnej pojišťovací agent

Ahoj vespolek.

Jeden zážitek ze včera, respektive začalo to už v pátek.
V pátek mi zazvonil telefon (já jel v autě) a že prej česká pojišťovna, dneska 
generali a že mají nějakou změnu v obchodních podmínkách a že by si rádi 
dimluvili schůzku a tak. Já říkám, že jsem v autě a tak moc nevidím do 
kalendáře a že má zavolat ve dvě, to bude lepší.
Skutečně zavolala téměř na minutu přesně ve dvě a hned že si tedy potvrdíme tu schůzku co 
jsme se domluvili na pondělí odpoledne, že pán má nějaké pochůzky nedaleko a že tedy 
přijde v 18:30 k nám domů. Já na to, že jsme si nic nedomluvili, že jsem jí předtím řekl, 
že u sebe nemám kalendář a tak že se nechci domlouvat. Ale že teoreticky v to pondělí pán 
může přijít. Že si to tedy zapíšu a ať mi řekne kdo přijde a jaký má kontakt. Řekla jméno 
a že neví, jakej si pán zrovna vezme na cestu telefon, protože jich má víc. Tak jsem si 
do kalendáře napsal jméno a poznámku "nebavit se". A celé jsem to tak nějak 
nechal. Trochu mne překvapilo, že se neptali na adresu ani nic takového a že mají spojené 
jméno, telefon a adresu. To není moc běžné.

V pondělí volala paní v 18:39, že se malinko zdržela a jestli může tedy přijít, 
že dorazí za 5 minut. A skutečně dorazila. Dorazila na správnou adresu, což mne 
překvapilo (na ulici existuje barák, kterej má obráceně číslo popisné a 
orientační, já jsem ten extrém, kterej má malé číslo popisné a velké 
orientační, protože bydlím ve starém baráku na konci ulice a tomu nikdo nechce 
věřit).

Tak jsem paní přivítal a posadil do zahradní židličky hned za vrátkama a říkám, že jsem čekal pána. 
Řekla že pán je nemocnej a že to vzala za něj. A že prej jestli mám připravené ty smlouvy. Tak jsem 
jí řekl, že smlouvy připravené nemám, že se mi to nezdálo důležité a nikdo to nikdy nechtěl. Ale že 
vidím, že má u sebe počítač a že se může podívat tam. Na to začala tvrdit něco o tom, že GDPR a že 
moc nemůže. A že jestli mám alespoň variabilní symbol, jak posílám platby. A já zase že ten taky 
nemám, protože žádné platby neposílám. To jí moc nesedělo, tak jsem jí řekl, že mám tu pojistku, 
kde se zaplatí hodně na začátku a pak už se neplatí nikdy nic. Což ona vůbec neznala a komentovala 
to slovy, že to asi muselo bejt hodně peněz. Já jí řekl, že pojišťovny se vyznačujou tím, že dokáží 
rozeznat "hodně" a "dávno" přecházet mezi tím. A že tedy co mi vlastně chtěla 
říci.

A ona, že se změnily kategorie zdravotní způsobilosti a že vlastně přestala existovat 
dvojka a nově je možné používat plnění z jedničky, když jsem předtím byl ve dvojce. To se 
mi zdálo k věci, někdy v minulosti jsem byl ve dvojce, jako asi každej, kdo nosil brejle 
a víc se hrnul na školu a méně do práce (a na vojnu). Nicméně to bylo méně 
"dávno" než jakákoli moje pojistka u české pojišťovny. A tak jsem paní řekl, že 
to je hezké, ale že na jejich pojistkách jsem v jedničce a tak si asi nemáme co říci a že 
jestli nemá ty smlouvy, tak to bude těžké. Zase zablekotala něco o GDPR a tak, tak jsem 
jí poradil, aby si to připravila a ozvala se později. Tak si na mne vzala mail a odešla, 
že se ozve.

A já jsem smutnej, že jsem nepřišel na to, co mi vlastně chtěla. Nevíte, kde je 
zakopanej pes? Byl to nějakej lovec z nějakého OVB? Nebo co se tak mohla 
pokoušet dostat? Použila celkem drahou metodu kontaktu, přijít za mnou osobně 
jí muselo stát minimálně hodinu času a dostat za hodinu jeden mail, to je dost 
slabá výtěžnost. Navíc už předem měla adresu a telefon (né že by to nebylo na 
každé druhé zásilce z webshopu, takže se stačí rozhlédnout po schránce), takže 
nějaké povědomí o vytěžování informací mít musela.

Nemá někdo nějaké info, o co jsem přišel?

Díky

Jindra


Partial thread listing: