Re: [Kecy] Falešnej pojišťovací agent

To Jindrich Fucik <FULDA zavinac seznam bod cz>, "kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz" <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From Filip Laburda <Filip bod Laburda zavinac outlook bod com>
Date Tue, 27 Jun 2023 08:26:59 +0000
Accept-language en-US
Arc-authentication-results i=1; mx.microsoft.com 1; spf=none; dmarc=none; dkim=none; arc=none
Arc-message-signature i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=YTdmkOH4BVkODW1JM7saxyzFN5E7Us9yDcjL7kGrgY0=; b=UIAsOYvBrTCVQJnpMAMwA0d/fzZZiHSi/lT5SPs0G2r/WXe9i8GQGEYvGA32bo67vtukFSHSRvb4xy/+D+nw+HDGuouOkATN/lfsdyD5QBhLIQkzODHj1a+2H12B6L92ad2yqXCK2C45HFAd7BFjs1RB9DOo54HHL1devZUWEUjT3zOXcGakA0VP9A7VLOQ8nMuIkU2GBCKIpTnOqtSKZMTAF/Ctu8dBZ22AGr78cQTvwYXQsqy/BSXzHZgMHEhj9AS1pbiF6GahldyvvFQ6CfvGo+n6xaU2jbE0RRa0b43VEMDAarwP8HZcezhcfdKldRvQBogSahsecWXJHgFPKQ==
Arc-seal i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=NbTPVkx2IGXkhB8cxVBRILOLBe4SglwWyIRpPQH6xORUk+oyEZbPOV4zI4fPtNgtRQ7sXfgI+cpCuC9VOxyV1bDo7Sl/95rx/GM58VMqg7IsVOZfxb9bGTNFkukiPbdrR2wPDSylw4fQGVLzskrSK4GSMfwRNThveijFlhZre0rVV3noVxJpJK5fZIrHyiYpqWUQHLDJUO47TlzCseMphYCiKM2sZu5hLX6ZfRTCa9g5sfk6Ra1CbBhwwx9CxcaLecTLaCJbiMYfZt8SfrkYZxttzcj78Eo31RhFSt1Z3xO5QDfCXOVnRn1neDxWyN+wcMr6EfT538m+vOcJQTko7w==
Dkim-signature v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=outlook.com; s=selector1; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-SenderADCheck; bh=YTdmkOH4BVkODW1JM7saxyzFN5E7Us9yDcjL7kGrgY0=; b=OLSIQ4OiA6wsLhttTk7s9pUV5gZNbmK/fHuPbWdIxwUIkJdmXXU5E3TpruO7P06a07zYpgG7uB9DFp8XQqWDw6nbyL0jvXC1ui6YpV6sSw4y8Vtq7GlXOboLiAfwoKBF7/QC5Ise8zPG64Sg/0RWwTZS9kos26diSAT4sPtqQwx9QkaSeLCBUO31S1VTuiv+6m5Iue7CYtN1B7+l222QVeEMU1Dl1r1KnUvavrtCl6rVLVWfwFuQxCbMKOYr0DqFX3p19HRwkfwfQIq1Fp//cMwzDqS2+oqC6uPlnFFF99S8WG+1pXWo2TeJG3Kb9VXwL65BQ4NGUAuLnheBp0WW1w==
Thread-index AQHZqM/SU5qMko5uLESpIGS+OaKOj6+eT3sA
Thread-topic [Kecy] Falešnej pojišťovací agent

Tyhlety pojistky "platit hodně na začátku a pak nic" jsou starý jak snad Helena
Vondráčková.
Jednu mám taky. Je sice na mizivou částku poplatnou tehdejší hodnotě koruny,
ale pořád platná.

Volali mi kvůli ní asi 5x a strašně ale strašně tlačili na drát. Jakože mě
přesvědčovali že je strašně nevýhodná a že jí určitě chci převést.
No to jak moc tlačili mě přimělo jí nevypovídat.
Oni jsou nějak hrozně motivovaný se těchhle starejch smluv nějak za každou cenu
zbavit.
Tak je ale divný že něco věděla a něco ne - třeba fakt GDPR už překročila tou
adresou a věděla že jinak než že přijede nemá šanci.