[Kecy] Falešnej pojišťovací agent


To <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Jindrich Fucik" <FULDA zavinac seznam bod cz>
Date Tue, 27 Jun 2023 10:14:04 +0200 (CEST)
Dkim-signature v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=seznam.cz; s=szn20221014; t=1687853778; bh=VD14ljmt116D2cxb4Bez0UnyuPvDsZ4gbLH0NgXhV/M=; h=Received:From:To:Subject:Date:Message-Id:Mime-Version:X-Mailer: Content-Type:Content-Transfer-Encoding; b=DM4o15nL1cfjKXkJXqNY0y+rEt48E7LhPPNVmPI1IDI9FIrhNK0bgO9oy0YN0LL3c 9AADjDCsFz/VTh9fWYL0Gf0/eZ3o/vk6wxpecFYR+QGN49pN5IWBtKKvcj6F+AAEN/ v6b8tbeF/GocDL3SBdnd5VrLNlezzBsMWp1+29S02TJGV/rVhEHOiReEJzC+08QWC6 mD6ojeqet+GDJ3SreszTR7jLtn5qZOXxjov9m6MPW0x0OiT/uFLb1hRGbaTzS3OsKD A25kTpvlKswsWu5itoY1ZnAlBFzFRGOiIg+4RX8EtYRBvOv4fqcwFt2VAGZmdkJo4Q E0qKnm/txtwSw==

Ahoj vespolek.

Jeden zážitek ze včera, respektive začalo to už v pátek.
V pátek mi zazvonil telefon (já jel v autě) a že prej česká pojišťovna, dneska 
generali a že mají nějakou změnu v obchodních podmínkách a že by si rádi 
dimluvili schůzku a tak. Já říkám, že jsem v autě a tak moc nevidím do 
kalendáře a že má zavolat ve dvě, to bude lepší.
Skutečně zavolala téměř na minutu přesně ve dvě a hned že si tedy potvrdíme tu 
schůzku co jsme se domluvili na pondělí odpoledne, že pán má nějaké pochůzky 
nedaleko a že tedy přijde v 18:30 k nám domů. Já na to, že jsme si nic 
nedomluvili, že jsem jí předtím řekl, že u sebe nemám kalendář a tak že se 
nechci domlouvat. Ale že teoreticky v to pondělí pán může přijít. Že si to tedy 
zapíšu a ať mi řekne kdo přijde a jaký má kontakt. Řekla jméno a že neví, jakej 
si pán zrovna vezme na cestu telefon, protože jich má víc. Tak jsem si do 
kalendáře napsal jméno a poznámku "nebavit se". A celé jsem to tak nějak 
nechal. Trochu mne překvapilo, že se neptali na adresu ani nic takového a že 
mají spojené jméno, telefon a adresu. To není moc běžné.

V pondělí volala paní v 18:39, že se malinko zdržela a jestli může tedy přijít, 
že dorazí za 5 minut. A skutečně dorazila. Dorazila na správnou adresu, což mne 
překvapilo (na ulici existuje barák, kterej má obráceně číslo popisné a 
orientační, já jsem ten extrém, kterej má malé číslo popisné a velké 
orientační, protože bydlím ve starém baráku na konci ulice a tomu nikdo nechce 
věřit).

Tak jsem paní přivítal a posadil do zahradní židličky hned za vrátkama a říkám, 
že jsem čekal pána. Řekla že pán je nemocnej a že to vzala za něj. A že prej 
jestli mám připravené ty smlouvy. Tak jsem jí řekl, že smlouvy připravené 
nemám, že se mi to nezdálo důležité a nikdo to nikdy nechtěl. Ale že vidím, že 
má u sebe počítač a že se může podívat tam. Na to začala tvrdit něco o tom, že 
GDPR a že moc nemůže. A že jestli mám alespoň variabilní symbol, jak posílám 
platby. A já zase že ten taky nemám, protože žádné platby neposílám. To jí moc 
nesedělo, tak jsem jí řekl, že mám tu pojistku, kde se zaplatí hodně na začátku 
a pak už se neplatí nikdy nic. Což ona vůbec neznala a komentovala to slovy, že 
to asi muselo bejt hodně peněz. Já jí řekl, že pojišťovny se vyznačujou tím, že 
dokáží rozeznat "hodně" a "dávno" přecházet mezi tím. A že tedy co mi vlastně 
chtěla říci.

A ona, že se změnily kategorie zdravotní způsobilosti a že vlastně přestala 
existovat dvojka a nově je možné používat plnění z jedničky, když jsem předtím 
byl ve dvojce. To se mi zdálo k věci, někdy v minulosti jsem byl ve dvojce, 
jako asi každej, kdo nosil brejle a víc se hrnul na školu a méně do práce (a na 
vojnu). Nicméně to bylo méně "dávno" než jakákoli moje pojistka u české 
pojišťovny. A tak jsem paní řekl, že to je hezké, ale že na jejich pojistkách 
jsem v jedničce a tak si asi nemáme co říci a že jestli nemá ty smlouvy, tak to 
bude těžké. Zase zablekotala něco o GDPR a tak, tak jsem jí poradil, aby si to 
připravila a ozvala se později. Tak si na mne vzala mail a odešla, že se ozve.

A já jsem smutnej, že jsem nepřišel na to, co mi vlastně chtěla. Nevíte, kde je 
zakopanej pes? Byl to nějakej lovec z nějakého OVB? Nebo co se tak mohla 
pokoušet dostat? Použila celkem drahou metodu kontaktu, přijít za mnou osobně 
jí muselo stát minimálně hodinu času a dostat za hodinu jeden mail, to je dost 
slabá výtěžnost. Navíc už předem měla adresu a telefon (né že by to nebylo na 
každé druhé zásilce z webshopu, takže se stačí rozhlédnout po schránce), takže 
nějaké povědomí o vytěžování informací mít musela.

Nemá někdo nějaké info, o co jsem přišel?

Díky

Jindra

Partial thread listing: