[Kecy] Vtipy rouming

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Ladislav Dobias <Lada zavinac Dobias bod info>
Date Mon, 1 Aug 2022 09:36:19 +0200 (CEST)
User-agent Alpine 2.21 (DEB 202 2017-01-01)

Ahoj,

našel jsem nějaký pár měsíců rozepsaný email, a koukám, jak některé vtipy rychle zastarávají.

Pár vtipů z rouming.cz:

"Srážky v letošním roce jsou lehce podprůměrné, ale úměrné této části roku", uvedla mluvčí ČD.

Pokud při čištění zubů plivete krev, měli byste přestat chrápat s ženou Karlose Vémoly.

- Čo si myslíte o sexe na pracovisku?
- Nič... Po prvé som ženatý a po druhé výber je mizerný.
- A kde pracujete?
- Homeoffice.

Zeť na tchyni: "Pokud se někdy rozvedu, bude to kvůli vám!"
Tchyně: "A nebude ti vadit ten věkový rozdíl?"

Já mám doma přímo pohádkový sex! Bylo nebylo, před dávnými časy…

Pamätáte sa, keď ste dostali svoje prvé keramické sporiace prasiatko?
To bol ten prvotný moment, odkedy Vás učili dávať peniaze sviniam.

Zdraví
Láďa