[Kecy] Vtipy od Roumena

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Ladislav Dobiáš <Lada zavinac Dobias bod info>
Date Tue, 28 Mar 2023 19:05:07 +0200 (CEST)
User-agent Alpine 2.21 (DEB 202 2017-01-01)

Ahoj,

už tu dlouho nebyly vtipy, tak jsem jich pár vydoloval od Roumena:

Říkám přítelkyni: "To je romantika viď, teplo, svíčky, olej..."
Odpovídá: "Přestaň blbnout a zavři tu kapotu."

Baví se dva rybáři: „Představ si, včera jsem chytil zlatou rybku. Prý že mi splní přání, když ji pustím. Ještě mi dala vybrat: buď fenomenální paměť, nebo velký penis.“
„No a co sis vybral?“
„Člověče, já už ani nevím…“

Žena se svléká a ptá se manžela: „Co tě víc vzrušuje? Moje pěkná tvář a nebo sexy tělo?“ Manžel si ji prohlíží od shora dolů a říká: „Tvůj smysl pro humor!“

Vzhledem k námraze na silnici na celém území ČR vyzvala policie řidiče, aby nevyjížděli, pokud to nebude bezprostředně nutné.
Poslechli jenom silničáři.

Se takhle stouram spendlikem v uchu a najednou ticho. Kouknu se zblizka na ten spendlik a najednou tma.

Je to z Česka, má to japonské jméno a IQ tykve. Co je to?
.
.
.
.