Re: [Kecy] PF2022

To Keller Miloš <Milos bod Keller zavinac countryradio bod cz>, Jindrich Fucik <fulda zavinac seznam bod cz>, Hynek Bartoš <hbartos zavinac gmail bod com>
From <lacerta zavinac centrum bod cz>
Date Wed, 05 Jan 2022 16:20:28 +0100
Dkim-signature v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=centrum.cz; s=mail; t=1641396029; bh=SjTQYNpglkPvtp3izERsPtnTSilo4b9UvWHdgoACHcQ=; h=To:Subject:Date:From:Cc:References:In-Reply-To:From; b=ZiCX2CMcAcomuWlCHlpiPk585DgQBRS6puwgG5dNKO7DYcOxGxErQDAazEpPoi7IX +NaT3An6extG/Fx81djegnvPJsxxAdhaAKiAYMFVwu9U4i0kk8d6jTKuemE8De+IYN ddGUw1XYMBOwfVgoevTEXOzdZo8LMSvd2sC9MlRU=

Já bych to nepřeháněla a ještě to zkrátila tu dobu... Nic vtipného nesmí přijít
pouze 29.2.2022...