Re: [Kecy] PF2022

To Keller Miloš <Milos bod Keller zavinac countryradio bod cz>
From Ladislav Dobias <Lada zavinac Dobias bod info>
Date Mon, 3 Jan 2022 13:35:32 +0100 (CET)
Cc dan zavinac obluda bod cz, janka bod seligova zavinac gmail bod com, katerina bod chalupecka zavinac seznam bod cz, kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz, pavel bod poucha zavinac papouch bod com, filip zavinac laburda bod cz, lacerta zavinac centrum bod cz, io zavinac karel bod troja bod mff bod cuni bod cz, marge bod cz zavinac gmail bod com, svacek zavinac upcmail bod cz, hbartos zavinac gmail bod com, pivovar zavinac rogers bod com, tuma zavinac ark bod cz
User-agent Alpine 2.21 (DEB 202 2017-01-01)

Ahoj,

děkuji všem za přání, a přeji také vše nej, nejen v tomto roce.

A proč vlastně si Fuldo myslíš, že dali nefunguje? Např. na stránce http://dali.feld.cvut.cz/kecy/ je spousta novinek, tedy sice z roku 1999, ale je to tam. Nebo nefunguje emailova konference? To asi také moc nevadí, za poslední rok jsem tam zaznamenal jen 4 emaily, jeden ode mne k volbám, a pak v prosinci 3 emaily jako zkouška sirén.

Asi holt nebylo potřeba psát vtipy a vtipné příběhy ze života, když nám vládl Bureš a jeho parta... Uvidíme, zda tato vláda bude také tak vtipná, a nebo se začnou psát zase vtipy do keců ;-)

No, když nebudou nové vtipy v kecech, tak si stále ještě můžeme číst Rouming https://www.rouming.cz/roumingJokes.php
např.:

Rok 2022 bude průměrný.
Bude horší, než 2021.
Bude ale lepší, než 2023.

Na záchodku jsem viděl reklamu firmy Drink & Drive. Tak jsem se rozhodl založit českou verzi. Akorát mi do mé firmy "Pij a řiď" volají samí gayové. Asi jsem neměl zadávat reklamu do rozhlasu.

Vláda zavede v rámci boje s vysokou cenou energii a řešením kovidové krize, vytápění domácností teplem z krematorií.

Měním názor na očkování!
Známá byla nedávno těhotná a nechala se v těhotenství naočkovat.
Půl roku na to porodila a svého rozhodnutí teď hořce lituje.
Dítě je bez zubů, bez vlasů, není schopné udělat jediný krok, říct jediné srozumitelné slovo a ani nerozumí tomu, co se mu říká.

Jaký je rozdíl mezi fake news a zpravodajstvím?
– Ruská média hlásí, že družice letící na Měsíc objevila vodu! – Evropská média hlásí, že do Tichého oceánu spadla ruská družice.

Systém, ve kterém pět idiotů přehlasuje génia, následně z něj v diskuzích udělají nevzdělaného pitomce a navzájem si pochlebují, jak brilantní názor prosadili se nazývá....demokracie.

Poslední dobou si připadám jako dveře.
Občas se namažu, občas si vrznu a čekám, kdy mě zavřou.

Bible říká: "Miluj bližního svého."
Kamasútra zase jak na to...

Baví se dva.
"Včera manželka koukala na nějakej romatickej film. Týpek v něm pozval ženskou na večeři při svíčkách a ta moje se hned začala ptát, kdy jí taky pozvu na takovou večeři!"
"No to je jednoduchý, pusť jí porno a začni se ptát taky …"

Chlap přejede křižovatku na červenou.
Za křižovatkou ho zastaví policajtka.
Chlap stáhne okénko a ptá se: "Za kolik?"
Policajtka: "Za dva tisíce."
Chlap po krátkém zamyšlení:
"Souhlasím, nastup."

Moše se vrací z práce a ptá se manželky: „Jak ses měla, drahá?“ „Skvěle,“ odpoví Sára. „Udělala jsem boršč, smažené karbanátky. Umyla jsem okna, vyprala dětem oblečení. Upletla jsem ti ponožky na hory. A jestli ještě jednou zapomeneš zaplatit účet za internet, tak tě zabiju!“

Většina států chová svého prezidenta v úctě, Češi toho svého v teráriu.

Kdybyste měli vybrat jednu věc, která je na Zemanovi pozitivní, proč byste si vybrali COVID?

John O'Reilly pozvedl půllitr piva a prohlásil: "Na to, abych strávil zbytek života mezi nohama své ženy!" A tohle mu vyhrálo soutěž o nejlepší přípitek v místním pubu. Když se vrátil domů, pochlubil se manželce Mary:
"Vyhrál jsem soutěž o nejlepší přípitek večera!"
Mary: "Ano? A čímpak jsi to vyhrál, co jsi řekl?"
John: "Abych strávil zbytek života sedíce v kostele vedle mé ženy!"
Mary: "No, tak to je velice hezké Johne."
Následující den, když potkala na rohu Johnovy kámoše, jeden z nich s úšklebkem zvolal:
"Mary, John vyhrál včera soutěž o nejlepší přípitek o tobě."
Mary: "Ó ano, řekl mi to a trochu jsem i byla překvapená. Víte, on tam byl za poslední čtyři roky jenom dvakrát. Jednou tam usnul, a podruhé jsem ho musela tahat za uši, abych ho tam vůbec dostala!"

Pride policajt k doktorovi že ho boli brucho.
Doktor: "To budete mat zo stravy!"
Policajt: "Ty debil, ja som v živote v Ostrave nebol!"

Kompletní státní lockdown už nikdy nebude. Budou uzavřené pouze jednotlivé části republiky, všechny.

Vít Rakušan prý koupil Ivanu Bartošovi jako dárek Audi. Uveze celý pirátský poslanecký klub a jsou to čtyři kroužky pro Piráty navíc!

Jednou jsem pózoval nahý pro časopis.
I když ten trafikant vypadal že by raději peníze.

I asked a sexy Chinese girl for her number.
-She replied, Sex Sex Sex,Free Sex tonight.
I said, Wow!
Then her friend said, She means 6663629.

„Bůh vytvořil války, aby se Američané naučili geografii.“
– Mark Twain

Nedostatek čipů pro automobilový průmysl je způsoben tím, že výrobci je potřebují do vakcín. Již několik kamarádů mi po očkování hlásilo děsnou chuť na Natural 98 a jednomu se zlepšil orientační smysl, když dostal čip původně určený do navigace.

Kdy chodí pedofil spát?
Když se velká ručička dotkne malé.

Kňaz sa vracia domov z misie. V lietadle vedľa neho sedí kovboj. Keď sa lietadlo vznieslo, kovboj si objednal whisky a sódu. Tak mu letuška priniesla a spýtala sa farára, čo bude piť on. Znechutený farár odpovedal: -Radšej by som sa nechal zviazať a znásilniť ľahkou ženou s pochybnou povesťou, ako by som priložil alkohol k mojim ústam!
Nato kovboj vráti svoju whisky letuške a vraví jej:
-Ja tiež, nevedel som, že máme na výber!

Manzelka: "Kto je to ta Katka - anal v tvojom mobile?!!"
Manzel: "Kolegyna z oddelenie analytiky"

Závislost na heliu je strašná nemoc. Nikdo nebere vážně vaše výkřiky o pomoc ...

U zubaře:
"Hélium?"
"Zmírní to bolest?"
"Ne. Ale až budete řvát, bude to legrační!"

Řekni dívce tisíckrát, že je krásná, ale stejně neuvěří. Řekni jí jednou, že je tlustá, a nikdy ti to nezapomene.
Sloni totiž nezapomínají.

"Dáte si něco k pití, třeba vodu?"
"A nemáte něco tvrdšího?"
"Led?"

Žena mi to vytmavila, aniž by mi cokoli vysvětlila.

Ptá se jedna holka druhý:
Co piješ když si sama?
Víno
Když si s chlapem?
Víno
Když je ti špatně?
Víno
A ví ten chlap, že si alkoholička?
Ví, no

Když odebere z názvu filmu jedno písmenko ????????????

Obří holubi se vracejí - sci-fi na téma genetické manipulace s ptačí DNA
Nesmrtelná Eta - dokument o úspěšné české firmě vyrábějící domácí
elektrospotřebiče
Jak se udí princezny - pohádka s tématem kanibalismu na královském dvoře
Dívka na kotěti - německé soft porno
Bořek tavitel - Horor USA o slévárenském dělníků který své oběti házel do
tavící pece
Postižiny - veselé i smutné chvíle v životech handicapovaných
Na samotě u esa - drama z prostředí gamblerů a ztroskotanců z heren a kasín
Princezna ze lejna - dokument o netradičních sochařích
Pan Au - příběh hypochondra
Omán pro ženy - o feminismu v Asii
Jáchyme hoď ho do Troje - ze života pražských taxikářů
Jíst, spát a editovat - těžký život pracovníků jednoho velkého vydavatelství
Hvězdný pach - o problémech s uvolňováním plynů na stanici ISS
Vítr v kase - dokumentární celovečerák o životě v ČR
Líbáš jako Ábel - biblická romantická komedie
Fifty shades of gey - dokument zachycující život 4% menšiny
Drtivý opad - jak se žije s lupénkou v pokročilém stádiu?
Zelná míle - dojemný příběh mladého muže, který si přes četné překážky snaží
splnit svůj dětský sen - stát se majitelem pole o délce 1,6 km, na kterém by
pěstoval hlávky bílého zelí
Kill ill - psychothriller z nemocničního prostředí. Mladý doktor je přesvědčen,
že pro nemoc není na tomto světě místo a s touto utkvělou představou likviduje
jednoho pacienta za druhým
Teorie velkého třesu - veselé příběhy strýčka Parkinsona
Temný rytí - vesnické drama dotýkající se problému obdělávání půdy v nočních
hodinách....
Sperman - neobyčejný příběh obyčejného skladníka z Makra, který se zapsal do
Guinessovy knihy rekordů bezkonkurenčním počtem dárcovských odběrů na klinice
pro asistovanou reprodukci
Indiana Jones a obyvatelé ztracené archy - známý archeolog se pokouší vyrvat
mystický artefakt z rukou party nezodpovědných squaterů
Ostře sledované vaky - přírodopisný snímek o vačnatcích zaměřený zejména na
péči rodičů o mláďata
Mr.Ban - dokument o známém administrátorovi diskusního fóra, který proslul svou
přísností a sebemenší porušení pravidel nekompromisně trestal
Na Samoe u lesa - drama o Evropanovi, který se snažil v Polynésii prosadit
umělé vysazování jehličnatých lesních kultur, především smrků a sosen (borovice
lesní)
Princezna Mono Oke - i s jedním okem se dají dělat velké věci
Třicet případů Maora Zemana - novozélandský detektivní seriál
Ameňák - příběh faráře, který vzal boží zákon do svých rukou
Křeče v noční košili - o tom že křečové žíly nás často trápí i v noci
Startek - cyklus diskusních relací s Jiřím Bartoškou o tom čeho by mělo být v
našem živote více
Dobrý voják šejk - příběh statečného bojovníka v jednotkách islámského státu
Kola základ života - strhující dokument z Tour de France
Maketa Lazarová - romantický příběh o počátcích modelování a vizualizace ze
starých legendárních časů
Obchod na koze - životní příběh kočovného obchodníka z odlehlých afghánských hor
Díky za každé nové áno - příběh slovenské nymfomanky
Kadivo na čarodějnice - o novém revolučním prostředku spolehlivě odpuzujícím
čarodějnice všeho druhu
Ucháček to zařídí - dokument o Andreji Babišovi
Opelka - romantický příběh krásné pracovnice z recepce autorizovaného
autoservisu
Pycho - dokument o ostravských nářečích
Byl nás pět - pohled do života člověka vyléčeneho ze schizofrenie
Pán prsenů - fantasy pro transvestity
Vrhni prchni - drama z alkoholické léčebny
Star Was - Apokalyptické drama o zániku slunce
Polední skaut - o chlapci kterému dělalo velké potíže ranní vstávání
Prdátor - dokument o muži trpícím celý život nadměrným nadýmáním
Láska nebeká - konzervativní snímek striktně odsuzující zoofilii
Francouzská sojka - Dvojice newyorských detektivů bojuje proti nelegálnímu
obchodu s ptactvem
Top Un - Severokorejský dokument opěvující úspěchy nejmladšího z dynastie Kimů
Lví krá - Dokument o lvu, kterého vychovávaly vrány
Rainspotting - Komedie odehrávající se na meteorologické stanici uprostřed
rovníkové Afriky
Vatar - Slovenské drama o obyčejných lidech z továrny na buničinu
Sed statečných - O úskalí používání latrín v zákopové válce
Pá třetí říše - Malá židovská holčička se loučí se svým rodným krajem
Atlas raků - Tříhodinový ekologický dokument o životě korýšovců na Vysočině
Jak dostat tatínka do polepovny - dojemný příběh malého chlapce, který se snaží
pomoci svému dlouhodobě nezaměstnanému tatínkovi najít aspoň nenáročnou práci.
Lepení plakátů
Atman se vrací - dokument o reinkarnaci ze světa psů.

No to by pro dnešek asi stačilo ;-)

Zdraví
Láďa