[Kecy] Uniklý odposlech Rusnok - Fischer

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Honza Koukl <info zavinac beruna bod cz>
Date Mon, 15 Jul 2013 13:45:54 +0200
User-agent Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7

Uniklý odposlech z telefonu premiéra Jiřího Rusnoka vnesl jasno do
zákulisí jmenování Jana Fischera ministrem financí.

Rusnok: "Ahoj Honzo."
Fischer: "Tady, Dana (manželka - poznámka redakce), Jeník je na záchodě"
Rusnok: "Ježiš nazdar Dano, kdy bude Honza na drátě?"
Fischer: "Za chvilku, ačkoliv poslední dobou má zácpu. To víš, starosti."
Rusnok: "Mně to povídej, já mám zase opačnej problém"
Fischer: "Hele, už jsem slyšela spláchnutí. Předávám."
Rusnok: "Čau Honzo, pozdravuj Danu"
Fischer: "Dík. Co se děje?"
Rusnok: "Poslechni, co by si řekl na křeslo ministra financí?"
Fischer: (chvíli ticho) "No" (chvíli ticho) "ty vole, víš co se strhne
za mediální peklo?"
Rusnok: "Jasně že jo. Právě proto to dělám. Hele upřímně: já tě jmenuju,
nastane to peklo a pak tě zase odvolám"
Fischer: (chvíli ticho) "Ty vole a proč bych do toho měl jako jít?"
Rusnok: "Zaplacený dluhy, vole. Hele, já jsem domluvenej se sociálníma
demokratama, že budou naoko prudit, ale nepůjdou proti celý vládě, jen
proti tobě, já tě odvolám a vláda projde. Chápeš?"
Fischer: "Ty vole, to ale budu za úplnýho kokota."
Rusnok: "Hele za těch 5mega, to těch pár dní masírky od těch zasranejch
novinářů stojí, ne? A když do toho půjdeš, najdeme ti pak nějaký
velvyslanectví. Kam by ráda Dana, Izrael?"
Fischer: "Blázníš? Ta se bojí bombovejch útoků jako čert kříže. To spíš
Belgie, Francie nebo tak"
Rusnok: "V poho, to se dá zařídit. Takže ... jo?"
Fischer: "Ty vole, tak jo ..." :)