[Kecy] Ceska posta

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Jindrich Fucik <fulda zavinac seznam bod cz>
Date Sun, 11 Aug 2013 19:57:01 +0200
User-agent Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8

Ahoj, tak jsem byl zase na poště. Z toho já mám pokaždé zážitek. Neskrývám svůj negativní názor k této instituci a tím pádem jsou moje zážitky umocněny.

První zážitek byl se zákazníkem který byl přede mnou. Přišel tam s tím, že by si na spořící účet uložil asi milion a chtěl, aby mu paní na přepážce řekla, kolik za rok zaplatí na poplatcích a kolik dostane na úrocích. (po pravdě řečeno, jít s tímhle na poštu je IMHO blbost, ale třeba to byl recesista). Dobré bylo, že jak mají na poště ty zabedněné přepážky, aby nám listonošky nikdo neukradl, tak na něj neustále paní hulákala "COŽE?" a "NESLYŠÍM", takže asi polovina Uhříněvsi ví, že si pán chce uložit milion a teď ho má v Komerčce (stál jsem o pět přepážek jinde), ale pán dodnes neví, jaké jsou na červeném kontě poplatky.

A druhej zážitek - dostal jsem balík, kterej mi poslal SMS a požadoval, abych si zvolil, jestli se má doručit do 15 hodin, nebo 15-17 a nebo rovnou počkat na poště. Zvolil jsem si poškat na poště. Mno a cestou z práce jsem se tam zastavil a vzal si ho. A listonoška mi povídá: "až zítra dostanete výzvu, tak jí zahoďte. Tak jsem si zaťukal na čelo, že proč mi zítra doručí výzvu, když jsem si dnes vzal balík a ona mi oznámila, že už jí zatřídila do zítřejší pošty a teď to kvůli mně nepůjde přebírat, když jí za půl hodiny končí směna. Tak jsem si zaťukal na čelo ještě dvakrát - jednou za to, že když jsem si sám zaklikal, že si pro balík dojdu na poštu, tak proč mi posílají obsílku a po druhé, protože jsem si vzpomněl na slova jako "orientace na zákazníka" a jiné řeči z komerčních firem.

Takže jsem rád, že jsem zase nebyl zklamán a pošta se zase ukázala v dokonalém světle.