[Kecy] Muzi a zeny

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Ladislav Dobias <Lada zavinac Dobias bod info>
Date Tue, 9 Jul 2013 19:35:34 +0200 (CEST)
User-agent Alpine 2.00 (DEB 1167 2008-08-23)

Ahoj,

take mam text, kterych tu byvalo dost :-)
Lada

Jak se chovaji muzi a jak zeny?

Osloveni:
Jdou-li spolu Lenka, Zuzka, Dasa a Majka do kavarny, oslovuji se Lenko, Zuzko,
Daso a Majko.
Jdou-li spolu Michal, Karel, Robert a Honza do hospody, oslovuji se Tlustochu,
Godzilo, Klikari a Smradochu.

Placeni:
Když maji platit celkem 225,50, hodi Michal, Karel, Robert a Honza na stul
kazdy furiantsky stovku a tvrdi, ze nemaji drobne a nechteji nazpet.
Když maji platit spolecnou utratu devcata, vytahnou z kabelek kalkulacky.

Penize:
Muz za vec v cene 10 Kc zaplati 20 Kc, pokud ji potrebuje.
Zena zaplati 10 Kc za blbost v cene 20 Kc, kterou nepotrebuje, protoze je na to
sleva.

Koupelna:
Muz ma v koupelne 5 veci: kartacek na zuby, pastu, holici strojek, mydlo a
rucnik.
Typicka zena ma v koupelne 337 věcí. Vetsinu z nich muz nedokaze identifikovat.

Hadky:
Zena ma v hadce vzdy posledni slovo.
Cokoli rekne pote muz, je zacatkem dalsi hadky.

Kocky:
Zena miluje kocku.
Muz rika, ze miluje kocku, ale kdyz se zena nediva, nakopne ji.

Budoucnost:
Zena ma obavy o budoucnost, dokud se nevda.
Muz nema obavy o budoucnost, dokud se neozeni.

Uspech:
Uspesny muz je ten, co vydela vic penez, nez jeho zena dokaze utratit.
Uspesna zena je ta, ktera takoveho muze najde.

Manzelstvi:
Zena si vezme muze a doufa, ze se zmeni, ale marne.
Muz si vezme zenu a doufa, ze se nezmeni, ale marne.

Parada:
Zena se vyparadi, kdyz jde nakupovat, zalit kvetiny, vynest smeti, zvednout
telefon, precist si knizku nebo vzit ze schranky postu.
Muz se vyparadi na svatbu a na funus.

Prirozenost:
Muz po probuzeni vypada stejne dobre, jako kdyz si sel lehnout.
Zena behem noci jaksi zosklivi.

Deti:
Zena vi o svych detech vsechno. Vi o jejich objednavkach k zubari, o jejich
laskach, kamaradech, oblibenem jidle, tajnych obavach i nadejich.
Muz si nejasne uvedomuje, ze v baraku ziji jacisi mali lide.

Myslenka pro dnesni den:
Zenaty muz muze zapomenout na sve chyby.
Je zbytecne, aby si tutez vec pamatovali dva lide.