[Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Pivovar <pivovar zavinac rogers bod com>
Date Fri, 24 Aug 2007 20:31:36 -0400 (EDT)

Hej prokope to se mi stavalo taky kdyz jsem bydlel na farme. normalne se to stalo jen kdyz bylo velke sucho. tak jsem po tom sel a zjistil ze kdyz zaleju tam kde je ten rod na uzemneni tak to prestane.

Nebo to zkusit trvale zkratovat, jestli se nekde neco nezacne ohrivat
treba z toho bude bojler a vsem zacne tyct tepla voda