Re: [Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

From P <pkrasny zavinac aol bod com>
Date Fri, 24 Aug 2007 09:01:11 -0400
Cc kecy <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
User-agent Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20030208 Netscape/7.02

V urcite situaci to muze byt problem (mi rekli) - treba na farmach. To obcas farmar zjisti, ze kravy malo dojej protoze malo pijou a po nejake dobe prijde na to, ze ma koryto s vodou napeti proti zemi - lidi to vetsinou nepoznaji,ale krava uzemnena ctyrma kopytama a s jazykem ve vode na to prijde hned :)

Prokop

pkrasny zavinac aol bod com wrote:

Ale nasel jsem doma tri opustene Volty ve vodovodnich trubkach. Zacalo to tak, ze jsem se napil z kohoutku venku a a trochu to brnelo na rtech a tak jsem to zmeril a co byste rekli? Byly tam. 2.7V @ 60Hz. Toz jsem to meril i v dome a tam je to presne 3V. Vypnul jsem hlavni spinac a 3V jsou tam porad.
Tak jsem zavolal elektricke rozvody a uvidim co s tim udelaj:)

Taky bych si moh dat inzerat:  3 opusteni volti, k adopci do dobre rodiny:)

Prokop