Re: [Kecy]Morseovka...

From Roman 'Roumen' Mudra <roumen zavinac roumen bod cz>
Date Mon, 11 Feb 2002 10:42:03 +0100 (CET)
Cc Konference KECY <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>

> .- -.-. . -- --- .-. ... . --- ...- -.- .- .-.-.- .... - -- .--- .   - ---
> A   C   E  M  O   R   S  E  O    V   K   A  .      H   T  M   J  E   M  O
                                                                      ^^^

> Tak tohle bylo skoro poctive za cca 15-20 minut - nestopoval jsem (Chybely
> mi ve slovniku znaky XYJ.,:- )
Ty ses vazne magor. B-)) Ale mas tam chybu... - je T. ;-)

> Nejvic casu zabralo asi to dopisovani mezer aby mi sedeli znaky na radce ;-)
Nojo...ten original (kterej sem nepsal ja) prevadi blbe...neoddeluje znaky
a slova, jak mi spravne kdosi psal mejlem. Ja se tim inspiroval a ten
zpetnej preklad s tim nepocita. Jak se neco prozene sem a tam, sou mezery
v coudu. ;-)

Jinak sem v sobotu volal na horkej telefon v Datartu a ptal sem se ty
slecny tam a ta vedela prd a ze prej se mi skoci zeptat na prodejnu, tak
sem ji rek, at na to pece, ze sem tam dopoledne byl a ptal sem se taky a
vona furt votravovala a ja ji nemoh presvedcit ze nemusi, az to konecne
pochopila. ;-)
Teda to sem si myslel, ze to pochopila. Az vecer koukam na telefona a mel
sem tam missed call a dve SMSky. A slecna Jana mi spala, ze se mi skocila
zeptat a ze je to tak a tak...zenskou o necem presvedcit, to je tragedie.
;-)
A tudle sem zase posilal horkyho mejla na infolinku do Nokie a prisla mi
takova zajimava odpoved:
 Vzhledem k prosperite nasi spolecnosti Vam dalsi odbornejsi informace
 nebo navedeni na specialni server nesmim poskytnout. Nezamestnanych je
 hodne a ja bych nechtel byt jednim z nich. Doufam ze chapete me duvody,
 proc Vam v teto veci dale nepomuzu.

    To by me zajimalo, co je na AT prikazech tak choulostivyho. B-)
           Roumen

       For more information about me use:http://www.roumen.cz