Re: [Kecy]Morseovka...

To Konference KECY <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From Karel Oesterreicher <K bod Oesterreicher zavinac sh bod cvut bod cz>
Date Mon, 11 Feb 2002 11:49:30 +0100

> Tak tohle bylo skoro poctive za cca 15-20 minut - nestopoval jsem (Chybely
> mi ve slovniku znaky XYJ.,:- )
Ty ses vazne magor. B-)) Ale mas tam chybu... - je T. ;-)
Hmmm mas pravdu... Carka sem, carka tam.... A to jsem to dokonce po sobe i cet
Ale kdyz ja mel takovou radost, ze to jeste aspon trochu umim;-)

> Nejvic casu zabralo asi to dopisovani mezer aby mi sedeli znaky na radce ;-)
Nojo...ten original (kterej sem nepsal ja) prevadi blbe...neoddeluje znaky
a slova, jak mi spravne kdosi psal mejlem. Ja se tim inspiroval a ten
zpetnej preklad s tim nepocita. Jak se neco prozene sem a tam, sou mezery
v coudu. ;-)

Ja ty mezery myslel tak, aby pismeno bylo pod spravnym kodem (tedy pokud se to neprohlizi s proporcialnim pismem) Ale co jsem koukal, tak mezery mezi slovy (v kodu) byli v poho, ne? Nekontroloval jsem celej kod, ale zda se mi ze to sedi. Nebo mi neco uslo?

Karel Oesterreicher

E-Mail: K bod Oesterreicher zavinac sh bod cvut bod cz
   ICQ: 24319485 (Dochy)