[Kecy]depka je na nic

To "Kecy" <Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "pivovar" <pivovar zavinac home bod com>
Date Mon, 8 Jan 2001 19:16:17 -0600

Roumen strikes again. ;-)))))) Tak na ne, depka je na nic.

No ja dnes jel a ten autobus porad delal ramus, puvodne jsem sebou vzal
mechanika aby se stim projel a nic nenasly.
Tak 2 tacy km dal a kdyz jsem zajel napumpovat tak to delalo takej ramus tak
sem zase zadal o mechanika, prisel Sam a brblbal ze chci aby lezl pod
autobus v take zime jen -14C nakonec tam vlezl a za chvily vylezl a rika to
musi byt transmice.
tak sem zvedav jakou starou potvoru mi daji na zitrek. Ten motor je vybornej
vsech 427 cubickejch inchu a 375 koni, ale holt vsechno druhe se pomalu
rozpadava. Safra dyt to ma jenom 211 000 nic moc na autobus.