Fw: [Kecy]FW: Jak jsem se stal obeti policejniho natlaku...

To "Kecy" <Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "pivovar" <pivovar zavinac home bod com>
Date Wed, 3 Jan 2001 17:13:18 -0600

> ne tohle neni od neznameho autora - to je od toho debila Hedvicka - a
> vyslo to na Psu predevcirem.
>
> mj zavinac nextra bod cz wrote:

Jesli je debil nevim neznam ho. Ale je pravda ze na Floride a v Georgia
vydelavaj na sebe serifove tim ze chytaj na urcitych mistech. O tech
mistetch mistni vedi, tak vybyraj od tech co tam projizdi. tech ceduli co
vam rikaji rychlost a varovani maji dost v NY a taky  sem je videl v
Kentucky. V Kentucky a Tenesse tam delaji to ze stare policejni auta v plne
parade daji nekam k ceste nebo pod most. No a na ty kdo to nevi to pracuje
kazdej zpomali. Proto sebou beru CB a posloucham kanal 19. Tak verim ze
nejakej ten seriff na vanoce tem lidckum co tam projizdeli udelal vlastne
sluzbu. Jako neco MEJTE HEZKE VANOCE JSTE V MEM KRAJI TAK DEJTE BACHA. mel
jsem cest poznat jednoho serifa v nejakem zapadakove v Georgia kdyz jsem tam
byl na universite tak vim ze jsou nekde chudaci placeni nejakou hill billy
vesnici. ten sedel na prkne misto sedadla a ja se oprel o naraznik a on
napul upadl. On se nijak nerozcilil utrhl ho celej a rikal mi neboj, mozna
letos mi daji na nove auto. ale kazdyho znal v celem svem obvodu a vlasne
nikoho nemusel honit, jeli tam nejaky kluci v aute bez cisla a vyfuku on se
tak na ne koukal a rikal  O'keff boys. a nijak se nevzrusil. v te reservaci
ve wioming to bylo to same. Seriff kazdyho znal a vsechno vedel a jeho
stanice byla ve food store kde meli telefon na stene kterej povazoval za
svuj.
"I know that I do not know"
pivovar