[Kecy]silvestr a spol

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From Jana Dudova <jana zavinac etnetera bod cz>
Date Thu, 4 Jan 2001 13:38:07 +0100

Nazdarek kecouni.
Kdyz se tak bavime o tech letopoctech a mileniech, tak mne tak napada, ze
jsem se naposledy cesala nekdy koncem minulyho stoleti ;-) No fuj.
Na Silvestra nas bylo 19 v chalupe, takze rano nez aby clovek v tom mumraji
hledal hreben, tak si vlasy radsi stahnul jen tak gumickou, pak jsme zlomili
klicek od zapalovani, takze misto cesty domu jsme vyrazili na Novej rok
shanet na Sumave zamecnika, vyjeli jsme kolem az 10. a jeste k tomu se
rozbilo cestou topeni, takze domu jsme dorazili po pulnoci a jedine co mel
clovek chut udelat byla horka vana a tepla postel. Rano bylo dost kruty vstat
do prace, takze nez aby clovek jeste napul spici hledal hreben, tak to radsi
stahnul ty vlasy jen tak gumickou, ono to na dlouhejch rovnejch vlasech neni
zas az tak videt ;-) Po praci domu, kam mezitim dorazili oba brachove z jiny
akce, takze spousta vypraveni a zazitku, pak zkusit dohnat spankovej dluh za
poslednich par dnu/tydnu, rano clovek sotva vstal,natoz aby hledal hreben,
vecer navsteva u byvale spolubydlici, ktera se nastesti vubec nezmenila,
takze rano clovek sotva vstal do prace a byl rad ze nasel svoje boty, natoz
aby hledal hreben... No vecer jdu sportovat a pochybuju ze pak nezajdem na
jedno, takze buhvi jak se mi bude vstavat zejtra, ale skoro jiste vim, ze se
mi nebude chtit hledat hreben... ;-)
Taky Vam prijde ze ty posledni 2-3 tejdny se nejak vic pari? Vsichni maj chut
poradat vecirky a besidky a pozdravit stary znamy a zvat spoluzaky na
svatecni vecere, do toho nejaka ta adventni bojovka,...  Nechapu, jak si
nekdo muze pres svatky odpocinout, poradne se vyspat, nebo se dokonce jen tak
cely dny valet. Pravda, ja to mam v planu na vikend, ale stejne pochybuju, ze
to vyjde, uz nekdo neco rikal o bazenu ve Slanem s toboganem a barem primo u
vody...
MMCH tenhle znate:
   Bouchani na dvere. Zevnitr se ozve hlas:
       "Kdo tam?"
       "STB."
       "A co chcete?"
       "Popovidat si."
       "A kolik vas je?"
       "Dva."
       "Tak si popovidejte."

Vase Jana

PS: Tak nevim, jestli tyhle tu uz sli, ale treba ne:
Potkali se dva èerti, smutný a veselý. Ten veselý se ptá:
 "Co ti je, ¾e si takový smutný?"
"Ale, pracovní problémy. Dìlám na pøíjmu a v posledním èase
 nám dìlají starosti programátoøi..." "Jaké starosti?"
"Napøíklad vèera: Jeden nám tam zlikvidoval polovièku oddìlení
 motorovou pilou, ne¾ se nám podaøilo vysvìtlit mu, ¾e to není
 dal¹í level  DOOMu."

Jedna spoleènost si dala inzerát, ¾e dodá dová¾enou tvrdou pornografii
 na
videu. Proto¾e nabídli rozumné ceny, øada lidí se nechala zlákat
 a objednali si zbo¾í s platbou ¹ekem. Pár týdnù poté dostali
 zákazníci dopis, ¾e firma  nemù¾e díky stávajícím zákonùm
 zbo¾í do zemì dovézt, tak¾e se  zákazníkùm velice omlouvá
 a vrací peníze vlastními ¹eky. Vìt¹ina zákazníkù ov¹em
 ¹eky této spoleènosti do banky nedonesla... Jméno spoleènosti,
  dobøe na ¹eku viditelné, toti¾ znìlo:
 "Spoleènost pøátel análního sexu a feti¹istických perverzí."

Pøijde takhle chlápek do hospody a povídá:
 "Dejte mi ¹est velkejch panákù vodky!"
Hospodský zaène nalívat panáky a povídá:
 "Teda, to ste musel mít hodnì blbej den, co?"
"Jo, právì jsem zjistil, ¾e mùj star¹í brácha je teplou¹."
Chlápek do sebe kopne panáky a ráznì odkráèí. Druhý den se
 objeví znova  a zas chce ¹est panákù. Hospodský se ptá, co se
 zas dìje, a on øíká:
"Dneska jsem zjistil, ¾e i mùj mlad¹í brácha je teplej."
Kdy¾ pøijde tøetí den a poruèí si zas ¹est panákù, hospodský
 rovnou øíká:
"Sakra, je u vás vùbec nìkdo na ¾enský?"
           "Jo, moje man¾elka."