RE: [Kecy]Nove tisiceleti?

To "'vaclavp1 zavinac fel bod cvut bod cz'" <vaclavp1 zavinac fel bod cvut bod cz>, kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Keller Milos <Milos bod Keller zavinac cnb bod cz>
Date Wed, 3 Jan 2001 14:33:38 +0100

No ja jsem bohuzel chodil do skoly v dobe , kdy v dejepise byla prvobytne
pospolna spolecnost, potom husiti a pak az unor 48... tyhle stranky o
kterejch mluvis nekdo vytrhnul...