Fw: [Kecy]Nove tisiceleti?

To "Kecy" <Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "pivovar" <pivovar zavinac home bod com>
Date Tue, 2 Jan 2001 11:01:39 -0600

Jen toho mnicha Reckyho nechte musel byt briliantni matematik.
13 mesicu zapasovat do 12 a nepoposunut krestanske svatky.
To ze Herodes byl kralem nejakejch 60 let pred narozenim Jezise byla jen
mala obtiz.
Nikdo si ten datum stejne nepamatoval.

Ale mam dotaz ktery uz jsem jednou mel, akorat to nemuzu najit, po tom jak
mi spadnul pocitac.
Tyka se to pujceni auta v CR.
Nasel jsem Hertz a ty se zblaznily a chteji skoro $8000 za pujceni auta na
mesic.
Avis chce asi 1700 za basic, to je bez pojisteni.
Tak vypada ze budu muset zase vzit nejakou linku nekam jinam a ne do Prahy.
Vite neco o necem v Praze, pujceni auta na mesic. V Berline jsem platil $750
a v Frankfurt 1100 za prostredni velikosti auto.
Koukal jsem se na net a vypada jesli jsou ceske pujcovny ze nemaji stranky,
ani zastoupeni na letisti.