[Kecy]alkohol je svinstvo

To <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "TNX" <webmaster zavinac novibra bod cz>
Date Thu, 21 Dec 2000 08:45:52 +0100
Organization Novibra Boskovice s.r.o.

Cau lidi.
Tak jsem nejaky marod a vcera mi uz bylo blbe hodne, tak jsem sel driv z
prace. Tedy u me jit driv z prace znamena o pul seste. Dojdu domu, byla tam
jenom mamka. Tatka mel v praci nejake Japonce a meli jit jeste na veceri,
tak se s nim moc nepocitalo. Tak cumime na nejaky serial, kde byl nejaky
vojensky pravnik Hormon. Mamka povida, ze tam ma flasku broskvove vodky a ze
ji tatka nema rad, tak bychom si mohli dat. Tak jsem si dali. Do osmi hodin
byla sedmicka prazdna. Bylo to ale malo, tak jsem hledal, jestli tam neni
jeste neco rozumneho. Nasel jsem jenom kapky proti kasli Bromhexin. Vecer
byl pak na nove nejaky film, kde zachranovali deti z rozvodnene reky. No ja
zacal prekladat cely film do anglictiny, vypadalo to asi jako kdyz se divate
na polsatu na nejaky zahranicni film. Mamka zase tipovala, ktere dite
nestihnou zachranit a utopi se. Proste, kdyby k nam nekdo prisel, tak vola
psychiatra. Na konci filmu jsem zacali hledat chyby, ktere tam byly. Rok po
povodni prece nemohl vedouci mluvit k detem, protoze silne pochybuju, ze by
ho rodice nezazalovali. Navic by tam urcite bylo mnohem vice psychiatru.
Atd.
Jenom dneska nevim, jestli me boli hlava z toho alkoholu nebo kvuli tomu, ze
jsem nemocny. :-)

No nic. Bacha na alkohol.
Cau

TNX