[Kecy]Napiste Santovi!

To <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Mirek Jindrisek" <mj zavinac ti bod cz>
Date Fri, 22 Dec 2000 13:39:50 +0100
Importance Normal

Mily Santo,
Cely rok jsem byla hodna, a jedina vec, o kterou Te prosim je mir a
laska pro vsechny lidi na zemi.
S laskou
Sara.

Mila Saro,
Tvoji rodice hulili travu, kdyz Te meli, co?
Santa
-----

Mily Santo,
Nevim, jestli to je v Tve moci, ale na vanoce bych si pral, aby se
maminka a s tatinkem opet udobrili a zacali spolu zase zit. Prosim,
udelej, co budes moci.
Tvuj Teddy.

Mily Teddy,
Podivej, Tvuj tatinek neustale sousta s tvoji vychovatekou. Myslis,
ze by toho nechal jenom kvuli tomu, aby se dal zase dohromady s Tvoji
frigidni maminkou, ktera ho vzdycky za vsechno jenom sprdla? Je na case to
vzdat, hochu. Radsi ti prinesu nejaky lego.
Santa
-----

Mily Santo,
Chtel bych nove kolo, playstation, vlacek, G.I. Joes, psa, buben,
kone a trumpetu.
Francis.

Francisi,
Kdo dneska dava detem jmeno "Francis"? Vsadil bych se, ze jsi teplous.
Santa
-----

Mily Santo,
Nechala jsem Ti mleko a kolacky pod stromeckem, a nechala jsem take
mrkvicku pro Tveho soba pred dvermi.
S laskou,
Susan.

Mila Susan,
Mleko mi zpusobuje vetry a kvuli mrkvi mi pak sobi prdi celou cestu
do tvare, kdyz za nimi jedu na sanich. Chces mi prokazat laskavost?
Nech pred dvermi flasku.
Santa.
-----

Mily Santo,
Co delas tech zbylych 364 dni vanic? Vyrabis darky?
Tvuj kamarad,
Thomas.

Mily Thomasi,
Vsechny hracky se vyrabi v cine. Mam vilu v Las Vegas, kde skoro
vsechen svuj cas travim natacenim nizkorozpoctovych pornofilmu.
Odreagovavam se oziranim se do nemoty a placam po zadku servirky, a pritom
utracim
spoustu penez u stolu s kartama. Hele, chtels to vedet.
Santa.
-----

Mily Santo,
Opravdu moc moc moc bych si pral tenhle rok psa. Prosim prosim
prosim mohl bys mi ho nadelit?
Diky, Timmy.

Timmy, Timmy,
Tvoje prihlouply zebrani by mohlo platit na rodice, ale na mne to
neplati. Dostanes zase svetr.
Santa.
-----

Nejmilejsi Santo,
Nemame v nasem domecku komin. Jak se k nam dostanes?
Ahoj
Marky.

Tak predene Marku,
Prestan si rikat Marky. Proto se Ti porad ve skole smejou. Za
druhe: vy nebydlite v domecku, bydlite v nizkorozpoctovem komplexu malych
apartmanu pro chude. Za treti: dostanu se k vam stejne, jako ti zlodeji
predevcirem: oknem.
Hezke sny,
Santa.
*********
Pohodove vanoce a stastny start do noveho tisicileti preje
                                                                Mirage