Re: [Kecy] Jsi studený

To Jindrich Fucik <fulda zavinac seznam bod cz>
From Ladislav Dobiáš <Lada zavinac Dobias bod info>
Date Mon, 12 Feb 2024 10:52:43 +0100 (CET)
Cc kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
User-agent Alpine 2.21 (DEB 202 2017-01-01)

Ahoj,

tak mě spamu chodí spousta, ale tento mi ještě nepřišel. Mě chodí jen, že mi gratulují, že dostanu 4,8 milionu dolarů, nebo 3 miliardy liber, a nebo 13 milionu dolarů...

Jinak na začátku roku jsem byl nějak nemocný, 2 týdny jsem byl doma, a nějak jsem koukal na videa od Jasona Funga a také Mindy Pelz (a vlastně i spoustu jiných), a tam říkali, jak je zdravý přerušovaný půst. Já jsem se o půsty nikdy nezajímal, nejdelší půst byl asi tak den a půl před kolonoskopií loni ;-)

Vlastně jsem sice už přes rok dělal tak nějak nepravidelně "přerušované půsty" 14:10 (14 hodin nejíst a pak během 10 hodin jíst), až asi 16:8, víc ne. A to bylo proto, že mě po ránu tlačil žaludek, zvlášť, když jsem se najedl předtím pozdě večer. Takže to nebylo nijak moc plánované podle nějakého receptu, prostě jsem večer se snažil nejíst po 18:00 (občas to vyšlo, občas ne), a ráno jsem nesnídal, kromě víkendů...

Váha mi ale zůstávala stejná - jen hodnoty při ročních zdravotních prohlídkách pořád rostly - glukóza, jaterní testy, triacylglyceroly, cholesterol, kyselina močová,... Tak jsem si řekl, že zkusím, nějaký delší půst, třeba 36 h. Teď jsem ho párkrát dal (po týdnu), a docela jsem se divil, že jsem ani neměl hlad.

Jediný, co jsem pozoroval, bylo, že jsem měl studené ruce, a vlastně mi byla i trochu zima po těle, ale svetr to vyřešil. Takže bych čekal, že já dostanu nějaký takový email "jsi studený"... Ale zatím nic.

Zdraví
Láďa

P.S.
Momentálně zkouším půst delší, zatím mám téměř 2 dny, a stále nemám hlad, a ruce také nejsou tolik studené, jako předchozí týdny, asi už si tělo pomalu přepíná spotřebu na ketolátky, zásoby jsou dost velké :-) (prý je spotřeba asi 220 g tuku na den, takže teoreticky bych mohl vydržet několik měsíců). Ještě nevím, jak dlouhý půst teď budu mít. Prostě, až budu mít hlad nebo nějaké problémy, tak se prostě
najím...