[Kecy] Pár, nebo spíš dva, židovský ch od Roumena

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Ladislav Dobiáš <Lada zavinac Dobias bod info>
Date Fri, 9 Jun 2023 16:15:10 +0200 (CEST)
User-agent Alpine 2.21 (DEB 202 2017-01-01)

Ahoj,
pár židovských:

Přijde Kohn do sexshopu a ptá se: prosím vás, nemáte roubíček?

[Toto by byl hezký vtip ale ceny má asi před inflací a před 20 lety]:

Starý muž prodává melouny na trhu pod nápisem „Jeden meloun - 3 eura. Tři melouny - 10 eur. Přijde muž a koupí si meloun za tři eura, pak další meloun za tři eura, pak další meloun za tři eura a na rozloučenou radostně říká: "Podívej se, koupil jsem tři melouny, ale zaplatil jsem jen 9 eur!" Nauč se obchodovat! Starý pán počká až odejde a usměje se a pak prohodí: - A tak je to vždycky - vezmou si tři melouny namísto jednoho a ještě mě, starého Žida, budou učit obchodovat ...!

Přiběhl Kohn za mamele Roubíčkovou a vykřikoval: „Mám strašnou zlost. Představte si, co se stalo. Přišel jsem nečekaně domů a našel jsem u své Sáry vašeho Izáka!“ „ A co budeme dělat?“ zeptala se paní Roubíčková. „No, napadlo mě, že bychom se jim mohli pomstít.“ „To není špatný nápad, máme na to tohleto, morální právo,“ pravila paní Roubíčková. A tak se oba svlékli, vlezli do postele a pomstili se. Za chvíli se pomstili ještě jednou a asi za hodinu potřetí. Když se chtěla paní Roubíčková mstít už počtvrté, vstal Kohn z postele, a pravil: „Šalom, mír v duši. Ta zlost už mě úplně přešla.“

Rabinovič umírá a všechno bohatství odkazuje synům. Nicméně jak? Línému lajdákovi a nenapravitelnému opilci Izjovi nechá peníze, dům, pole, zlato, akcie…, zatímco pracovitému slušňákovi Fimovi všehovšudy hospodu. „Prosím tě, co to je za nápady?“ kárá ho Roza ještě na smrtelné posteli. „Vždyť Izja všechno do roka prochlastá!“
„Nu, a kde? Ve městě je, pokud vím, jediná hospoda!“

Zdraví
Láďa