Re: [Kecy] nákupy s kovidem

To "'Jindrich Fucik'" <fulda zavinac seznam bod cz>, <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Filip Laburda" <filip zavinac laburda bod cz>
Date Mon, 12 Oct 2020 19:10:36 +0200
Thread-index AQHWoLluyU+cXDCnzEO3JaznRLYE7KmUM0rA

konec kovidu se mění v začáttek kovidu :-)
já jsem si chvíli řikal cože už zase rozdělili nákupy na důchodce a
nedůchodce a pak jsem se kouknul na datum odeslání

-----Original Message-----
From: kecy-bounces zavinac dali bod feld bod cvut bod cz [mailto:kecy-bounces
zavinac dali bod feld bod cvut bod cz]
On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, May 26, 2020 9:26 AM
To: kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
Subject: [Kecy] nákupy s kovidem

Zdar, funguje to tady?

Jak prožíváte konec kovidu?

V neděli mne manželka vyhnala pro něco do obchodu a já šel moc rychle a
přišel jsem v 9:45. Protože jsem věčně mladý a krásný, tak mne do obchodu
nepustili, to je jasné. Ale nechtělo se mi chodit domů a zase se vracet, tak
jsem si sednul před obchodem na obrubník a pozoroval co se děje.
Pochopitelně v 9:45 v obchodě ani noha, zato v 9:50 se na parkovišti začali
množit auta, aby v 9:55 důchodci vběhli do obchodu a v
10:00 za nima doběhli jejich děti a dokončili nákup společně. Jelikož jsem
še jen pro jednu věc, tak jsem tyhle dvojice minul mezi zeleninou a
rohlíkama, ale přišlo mi to bezva.

Jindra
--
Prihlaseni, odhlaseni, dalsi info - http://dali.feld.cvut.cz/kecy