Re: [Kecy] tak prrrr coons

To pivovar zavinac rogers bod com, kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Pkrasny <pkrasny zavinac aol bod com>
Date Tue, 3 Sep 2013 07:23:52 -0400 (EDT)
Dkim-signature v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=mx.aol.com; s=20121107; t=1378207432; bh=Gm2P+TuSUDUySSgguUDu+5BMHdxIZfr7v80nfiGcSIw=; h=From:To:Subject:Message-Id:Date:MIME-Version:Content-Type; b=oJPoCy9Lc8UWOYTdaNzwMQzedBjGQvZq1SUyfnCqB6STN5jLTv1O7gc+3k9pvZSET hXbV/qOEdTpQfyN8Qz4hTAv4G8u+yvPDR0s0eyctx2HxsRqDnxuT5xDYCwJsysg4eA g1WBqRJmZzhYkcPe8KAg9L87sKnT6uf7PQitmSs4=

Vy nesmite chytat myvaly?

-----Original Message-----
From: Pivovar <pivovar zavinac rogers bod com>
To: kecy <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
Sent: Sun, Sep 1, 2013 7:47 pm
Subject: [Kecy] tak prrrr coons

Vlezli mi na pudu myvalove. strilet se to nesmi, chytnout do klece taky ne, otravit ani nemluvim, a taktez se nesmi odvect nekam jinam. Tak jsem zjistil kudy tam chodi a pekne to zadelal prknama. V 5 rano slysim desnej ramus a oni sedi tam kudy tam lezly 3pary oci se na mne koukaj a ukazujou zuby. Tak sem vzal koste a baseball bat a snazil je vyhnat. Ten muj tajtrdlik stekal jako prdlej dole a racoons se bali jeho a ne mne, a ze dolu nelezou. Zkoncil jsem v 7 vyhnat toho posledniho. Kdyz se nemohli dostat na pudu tak se snazily vytrhat flashing vents na vzduchu cyrkulaci a I se rozhodli ze rozeberou komin cihlovej. tak doufam ze uz si to rozmysli a pujdou k nekomu jinemu.

Co se tyce ceske posty (opozdene) jednou jsem poslal registered dopis  na moravu. Dotycny clovek to nedostal tak jsem tady sel na postu a oni udelali trace a rekli mi
"doslo to do Prahy, a vic nic nemuzem delat protoze Ceska posta nic vic nevi co se stalo." Tak mi zdejsi posta dala nahradu jako skodny $20. Vzal jsem to ale byl dopalenej, tak jesli neco posilate, registered ceskou postou udelejte si copiji.
--
Prihlaseni, odhlaseni, dalsi info - http://dali.feld.cvut.cz/kecy