Re: [Kecy] Ceska posta

To Hynek Bartoš <hbartos zavinac gmail bod com>
From "Jindrich Fucik" <fulda zavinac seznam bod cz>
Date Mon, 12 Aug 2013 09:56:15 +0200 (CEST)
Cc kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
Dkim-signature v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=seznam.cz; s=beta; t=1376294897; bh=BLFRK1TIMdvgW5Cf6KbFZYXpsQTJFyv/nGj2ornwop0=; h=Received:From:To:Cc:Subject:Date:Message-Id:References: Mime-Version:X-Mailer:Content-Type:Content-Transfer-Encoding; b=awT4x05RqgoG7/FdZybAIm/2X69RVbYs3fnA4iy14/8+Q3rWnQVnfLrdlVek3Khap ztqzAmd1n2KbHlbIPTtDKBEn3OHanWGksY1uU/OG0tDbncmwomZXdzshvGVYA1PIYT dUnE8iJZxxm22/TcOOAUf8rehLBOicValcxHNxDk=

He he, z toho jsem poštu vyléčil dost rychle. Jelikož bydlím na samotě, tak
jsem jim dvakrát poslal stížnost že nedostávám letáky a pak si listonoška vzala
telefonní číslo na mne a na manželku a volá předem.
Na balíkové poště v Malešicích máme ještě nedostatky, ale už se to také
zlepšuje.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Hynek Bartoš
Datum: 12. 8. 2013
Předmět: Re: [Kecy] Ceska posta

To u nas (Praha 13) polovinu baliku nedorucuji vubec - prostejeden den nic a
druhy dostanu stvrzenku, ze jsem stejne nebyl

doma, tak co, zejo. A druhe oznameni pak prijde i presto, ze
mam balik uz davno doma, a nebo prijde ten den, co se zasilka

vraci odesilateli. (Na zitra jednu takovou mam, tak schvalne!)

Je to proto, ze baliky dorucuje posta 55 a zbytek (dopisy a
oznameni) posty 54 a 58. Kdo ma navic 55 jako svoji hlavni

postu, muset trpet jak pes, protoze je to nejhorsi posta v CR
(vyhrali nekolikrat za sebou). O to lepsi je ale v odesilani

zasilek, ktery funguje dokonale, a je o asi 30% levnejsi nez

jinde, pac evidentne zaspali dobu...
Dalsi uzasna vec je, ze kdyz neco vykonate na pobockach 54/58,

a pak to chcete reklamovat, musite do 55, kde o tom jasne vedi
kulovy, hodinu to dohledavaj a pak te poslou bud zpatky a nebo

rovnou domu... Chjo...

Este stesti, ze mame ty datovy schranky, jinak bych se bal,

ze muze byt uz jenom lepe... :-)))

H.

2013/8/11 Jindrich Fucik

Ahoj, tak jsem byl zase na poště. Z toho já mám pokaždé zážitek. Neskrývám svůj
negativní názor k této instituci a tím pádem jsou moje zážitky umocněny.

První zážitek byl se zákazníkem který byl přede mnou. Přišel tam s tím, že by
si na spořící účet uložil asi milion a chtěl, aby mu paní na přepážce řekla,
kolik za rok zaplatí na poplatcích a kolik dostane na úrocích. (po pravdě
řečeno, jít s tímhle na poštu je IMHO blbost, ale třeba to byl recesista).

Dobré bylo, že jak mají na poště ty zabedněné přepážky, aby nám listonošky
nikdo neukradl, tak na něj neustále paní hulákala "COŽE?" a "NESLYŠÍM", takže
asi polovina Uhříněvsi ví, že si pán chce uložit milion a teď ho má v Komerčce
(stál jsem o pět přepážek jinde), ale pán dodnes neví, jaké jsou na červeném
kontě poplatky.

A druhej zážitek - dostal jsem balík, kterej mi poslal SMS a požadoval, abych
si zvolil, jestli se má doručit do 15 hodin, nebo 15-17 a nebo rovnou počkat na
poště. Zvolil jsem si poškat na poště. Mno a cestou z práce jsem se tam
zastavil a vzal si ho. A listonoška mi povídá: "až zítra dostanete výzvu, tak
jí zahoďte. Tak jsem si zaťukal na čelo, že proč mi zítra doručí výzvu, když
jsem si dnes vzal balík a ona mi oznámila, že už jí zatřídila do zítřejší pošty
a teď to kvůli mně nepůjde přebírat, když jí za půl hodiny končí směna. Tak
jsem si zaťukal na čelo ještě dvakrát - jednou za to, že když jsem si sám
zaklikal, že si pro balík dojdu na poštu, tak proč mi posílají obsílku a po
druhé, protože jsem si vzpomněl na slova jako "orientace na zákazníka" a jiné
řeči z komerčních firem.

Takže jsem rád, že jsem zase nebyl zklamán a pošta se zase ukázala v dokonalém
světle.

--

Prihlaseni, odhlaseni, dalsi info - http://dali.feld.cvut.cz/kecy