[Kecy] Jak na policajty

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From BERUNA - Honza Koukl <info zavinac beruna bod cz>
Date Mon, 17 Dec 2012 08:43:26 +0100
User-agent Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0

Stojí takhle policajt na parkovišti před jedním barem a čeká na
zavíračku. Chvíli před zavíračkou se najednou z baru
vypotácí chlápek, který sotva stojí na nohou. Policajt se na něho zaměří a čeká. Muž se klátivou chůzí dostane až na parkovišťe, kde s
námahou vytahne klíče z kapsy. Vyzkouší je nejmíň do pěti aut,
mezitím mu klíče několikrát upadnou i on několikrát upadne.
Konečně nalezne svoje auto, otevře ho, sedne si za volant a deset minut
tam jen tak sedí a pokouší se auto nastartovat. Mezitím už všichni
ostatní hosté odjedou. Když konečně motor naskočí, policista neváhá,
stoupne si před auto a nechá muže vystoupit. Pak mu dá fouknout a
kupodivu nic. Policajt se diví, jak je to možné, a chlápek povídá: " No, dneska jsem byl určený jako volavka já, ostatní už odjeli"