Re: [Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

From Roman 'Roumen' Mudra <roumen zavinac roumen bod cz>
Date Fri, 24 Aug 2007 14:44:38 +0200 (CEST)
Cc kecy <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>

Ale nasel jsem doma tri opustene Volty ve vodovodnich trubkach.  Zacalo
to tak, ze jsem se napil z kohoutku venku a a trochu to brnelo na rtech
a tak jsem to zmeril a co byste rekli?  Byly tam.  2.7V @ 60Hz.  Toz
jsem to meril i v dome a tam je to presne 3V.  Vypnul jsem hlavni spinac
a 3V jsou tam porad.
Ja kdyz mel kompa v severnim pokoji, tak jeho kastle proti topeni delala bez mala 90V. Taky to celkem brnelo. ;-)
        Roumen

       For more information about me use: http://www.roumen.cz