Re: [Kecy] Sudoku...

To Roman 'Roumen' Mudra <roumen zavinac roumen bod cz>
From Ivo Oprsal <io zavinac karel bod troja bod mff bod cuni bod cz>
Date Tue, 21 Mar 2006 15:10:23 +0100 (CET)
Cc "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>

> Me teda sudoku nebavi a nezajima, ale se zajmem sleduju tu prastenou manii
> kolem sebe. :-) Prvne sem se s tim setkal u kolegy, jeste nez se o tom
> zacalo mluvit. Dela tu technickej support nasich aplikaci a protoze to
> pisem dobre, :-) tak vetsinu doby jen sedi a ceka. Bud kouka na filmy a
> nebo prave zacal resit sudoku. :-) Cas bezel a najednou se o tom zacalo
> mluvit v televizi a najednou je z toho manie. :-)
> Dneska sem jel metrem a asi po deseti stanicich vystoupilo tak 200 lidi a
> ja se konecne dostal dal, nez 10 centimetru od dveri. Pak vystoupili dalsi
> [...]

jel jsem tam v tu chvili taky nebyli jste s tou pani sami, ale bylo vas
pet. stal jsem za vama vsema a dival se, kdo to porovna drive. pak jsem si
vsiml, ze nejaka jina pani dela totez, co ja. a mel jsem celou dobu pocit,
ze me nekdo pozoruje.
i.