Re: [Kecy]Blondyna

To <Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Jan Kovar" <honza zavinac tnx bod cz>
Date Thu, 10 Apr 2003 12:17:44 +0200 (CEST)
Importance Normal

> Blondina dostala otazku na sutazi krasy:
> - Keby ste mohli hovorit s akymkolvek myslitelom 20. storocia,
> zivym alebo mrtvym, koho by ste si vybrali?
> - Asi ziveho.

:-))
To mi pripomina jednu divku, ktera se uchazela o misto v jedne firme.
Delali tam test vseobecnych znalosti a v bloku ekonomickych otazek bylo:
Vyjmenujte tri asijske tygry.
Odpovedela: Tygr sibirsky, Tygr usurijsky, Tygr Indicky.

:-)))

Ja bych ji to uznal. :-))) Ale tehdy jsem se smichy malem udusil.

TNX