[Kecy] na věčné téma - Co proti nim l idi pořád mají, co?

To kecy zavinac feld bod cvut bod cz
From Jindrich Fucik <fulda zavinac firma bod seznam bod cz>
Date Mon, 11 Feb 2002 17:13:03 +0100 (CET)

Jednou  cikan chytal ryby. Kdyz uz mel dost, zacal si balit veci,
kdyz v tom neco zabralo. Vytahl to z vody a kouka: zlata rybka.
Nerozpakoval se, odstranil hacek a hodil ji do vody. Potom se obratil,
ze pujde domu. V tom se za nim ozve :" Halo, dobry clovece, splnim ti tri
prani za to, zes mi zachranil zivot !". Cikan ale jen mavl rukou a  rekl,
ze je v zivote zcela spokojeny a ma vseho dostatek, nicmene rybka stale
nalehala, at si neco preje. "No tak dobre, ked inak nedas, chcel by som
pekny dom, peknu zenu a pekne auto", odvetil cikan. "Dobra tedy, vse bude,
jak sis pral...", na to rybka. V puli cesty se ale cikan zastavil a rekl
si: "Vzdyt ja tej rybke ani nepodakoval !" Vratil se tedy a vse napravil.
Rybka se dlouho divila, ze se ji to jeste nestalo, aby se nekdo vratil a
podekoval.
Byla tak nadsena, ze cikanovi nabidla jeste jedno prani. Cikan ale
nechtel, ze je uz stastny clovek a ze chce zit takto az do smrti,
prividelavajic si poctivou praci. Rybka byla ale neoblomna, at pry si preje
akoukoliv
blbost. "Ked inak nedas, rybka, tak mi ho teda vykur." Rybka se jala
vykonavat prani a najednou ji zacnou rust vlasy, ruce, nohy, oblicej,
" a zrazu pozeram, predo mnou klaci osemrocne dievcatko, naozaj, pan sudca,
naozaj si to nevymyslam..."